הכל קורה מסיבה מסוימת, או לפחות כך אמא שלי אומרת

ויראלי

הדייג היה בשוק ממה שתפס – כשהסתכל פנימה, נחשפה תעלומה בת 25 שנה

By john

May 23, 2022

הכל קורה מסיבה מסוימת, או לפחות כך אמא שלי אומרת. אני לא לגמרי משוכנע, אבל מפעם לפעם, אני שומע על סיפור בו הגורל הוא ההסבר ההגיוני היחידי.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

כך או כך, הדרך בה נפתרה התעלומה הזו בת 25 השנה היא לכל הפחות חתיכת צירוף מקרים.

אני לא יודע אם הגורל שיחק כאן תפקיד, אבל אחרי שתקראו את זה, אתם בהחלט תחשבו שזה הסבר הגיוני.

ב 4 ליולי, בן מאיירס והאחיין בן ה 11 שלו הלכו לדוג על רציף באגם הרטוול בדרום קרולינה. המים היו שקופים ונקיים ובהתחלה שני הדייגים לא העלו דבר על החכה.

ואז, האחיין של בן הרגיש משיכה בחוט והחל למשוך פנימה את מה שהוא חשב יהיה דג גדל מאוד. אבל מה שהילד משך החוצה מתחתית האגם השאיר את הדוד שלו בהלם.

"לקחתי את הרשת שלי והעלתי את מה שהוא תפס מעל פני המים, לפתע אני רואה שזה תיק. אמרתי, 'בנאדם, לא תפסת דג, תפסת אוצר!' ", אמר בן.

בן פתח את התיק ומצא קפסולת זמן מושלמת מתחילת שנות ה 90. בתוך התיק היה כרטיס אשראי שפג תוקפו לפני שנים רבות, איפור ישן, מסרק בסגנון שנות ה 80-90, והכי חשוב, תמונות של תינוק.

בן לא זיהה את הילד שבתמונות, אבל הוא כן הכיר את השם שעל כרטיס האשראי: אפריל בולט.

מסתבר שאפריל היא חברה של בן. ביום קיץ בשנת 1992, היא קשרה את הסירה שלה לרציף באגם הטוול והחביאה את התיק בזמן שהיא ובעלה אכלו ארוחת ערב עם ההורים שלו. אך כאשר חזרו לסירה אחרי הארוחה, התיק לא היה שם.

"הייתי הרוסה, בכיתי ללא הפסקה. הבן הקטן שלי היה בן 15 חודשים וכל התמונות שלו היו בתיק", אמרה אפריל.

אבל עכשיו, 25 שנים אחר כך, אפריל התאחדה שוב עם התיק. בן החזיר לאפריל המאושרת את התיק והתעלומה סוף סוף נפתרה – הכל בזכות צירוף מקרים נדיר ומדהים.

"לא יכולתי להאמין לזה. לא היו לי מילים. בחיים לא חשבתי שאראה את התיק הזה שוב", אמרה אפריל.

איזה סיפור מדהים. צירוף מקרים הזוי או גורל משמיים?