היום גיליתי

מרחו מלח אפסום בשיער וזה מה שיכול לקרות…מדהים!

מלחי אפסום (מגנזיום גופרתי) ידועים בעיקר באמבטיות המרגיעות שלהם, אך ישנן דרכים נוספות לנצל את התועלות הנפלאות שלהם.

הנה רשימה של כמה דברים שאתם יכולים לעשות עם מלחי אפסום שיחוללו פלאים לגוף שלכם.

1. מלח אפסום לשיער

מה לעשות: 

מוססו מלחי אפסום במרכך שלכם ביחס של 1:1. מרחו את השיער בצורה רגילה, ורחצו לאחר 15 דקות. חזרו על הפעולה פעם בשבוע.

מה זה עושה? 

מלחי האפסום מנטרל את ה'כבדות' של המרכך, מה שמעניק יותר נפח לשיער שלך. לאלו מכן עם שיער מתולתל באופן טבעי, זה יחזק ויגרום לתלתלים שלכן להיראות הרבה יותר טוב!

אל תשתמשו בזה אם יש לכן שיער צבוע או שיער דק או שביר. ההמלצה שלנו היא לנסות את זה פעם אחת ולראות איך השיער מגיב בשבוע שלאחר מכן. אם אתן מרגישות שהשיער שלכן יבש או שהקרקפת רגישה יותר, אז כנראה שזה לא טיפול שמתאים לסוג השיער שלכן.

2. מלח אפסום לרגליים

מה לעשות: 

ערבבו חצי כוס מלחי אפסום בקערה גדולה עם מים חמים עם סבון. פשוט הירגעו עד שהמים מתקררים, לאחר מכן ייבשו את הרגליים עם מגבת נקייה.

מה זה עושה?

מלחי אפסום הם מקלפי העור האולטימטיביים, אז חזרה על הפעולה הזו תחייה את העקבים היבשים. מלחי אפסום הם גם אנטי-דלקתיים ויכולים להקל על רגליים נפוחות. הם הסיום המושלם ליום עם נעליים לא נוחות.

3. מלח אפסום לגירודים

מה לעשות:

ערבבו 2 כפות מלח אפסום עם כוס אחת מים חמים ומרחו על העור עם מטלית.

מה זה עושה?

לא משנה אם זו עקיצה של דבורה, סרפד, או יתוש, התערובת הזו תקל על הגירוד. מבלים הרבה זמן בחוץ? קחו איתכם שקית קטנה של מלח אפסום.

4. מלח אפסום לכאבי שרירים

מה לעשות: 

לטיפול בחום, מוססו 2 כוסות מלח אפסום באמבטיה חמה, תשכבו בפנים ותרגעו.

לטיפול בקור (במקרה של פציעה למשל), מוססו כפית מלח אפסום אל תוך כוס מים ואחסנו בפריזר בשקית סנדביץ'. ברגע שהשקית קפואה, הוציאו את הקרח מהשקית, עטפו במטלית והניחו על האזורים הכואבים.

מה זה עושה?

מלחי אפסום מסייעים להפחית דלקתיות, אם זה בגלל שריר מתוח או עומס. הקרח עובד טוב על אזורים ספציפיים בזמן שהאמבטיה מסייעת להרגיע את כל הגוף ולהכניס אתכם לאווירה רגועה לפני השינה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version