היום גיליתי

6 סימנים שאתם סובלים מבעיה בכליות שאסור להתעלם מהם!

הכליות שלכם חשובות מדי בשביל להזניח אותן, אז טפלו בהן היטב. הפילטרים הטבעיים הללו ממוקמים ממש מתחת לצלעות שלכם.

האם ידעתם שהכליות שלכם מסננות בין 10 ל 150 ליטרים של דם מדי יום.

כליות מוציאות פסולת מהגוף, הן מסייעות לבריאות העצמות, מאזנות את האלקטרוליטים, מאזנות את לחץ הדם, ומשפיעות על ייצור תאי הדם האדומים.

תפקוד לא תקין של הכליות יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות, כולל אי-ספיקת כליות. המשיכו לקרוא וגלו את התסמינים השכיחים ביותר לתפקוד לא תקין של הכליות.

1. שתן

השתן שלכם יהיה קצפי, כהה, ואולי לא תלכו הרבה לשירותים. יש אנשים שעושים פיפי במהלך הלילה, ומרגישים לחץ תוך כדי. אחרים מדווחים על קושי בעשיית פיפי, שתן חיוור, או דחף ללכת לשירותים כל הזמן.

2. נפיחות

לפעמים הכליות לא מסוגלות להיפטר מעודפי הנוזלים, ואתם סובלים מנפיחויות בחלקים שונים של הגוף, כולל באזור הפנים, גפיים ומפרקים.

3. קוצר נשימה

זה סימפטום שכיח לתפקוד לא תקין של הכליות. ייצור לא תקין של תאי דם אדומים קשור לרמת חמצן נמוכה בגוף. זה קורה כתוצאה מרעלים בריאות.

4. פריחה

הצטברות הפסולת הזו מובילה לעתים קרובות לפריחות וגירודים. הצטברות הפסולת גורם לגירויים בעור ויובש. אין קרם לחות שיפתור את הבעיה, אז נסו לפתור את הבעיה בשורש שלה.

5. טעם מתכתי בפה

הצטברות הפסולת יכולה לשנות את הטעם שלכם ולגרום לריח רע מהפה. לאנשים הסובלים מזה יש חוסר תאבון בדרך כלל.

6. כאב

אחד התסמינים הוא כאב באיזור הכליות. יתכן וזה סימן לאבנים בכליות או דלקת בדרכי השתן.

אכלו מזון בריא יותר עשיר בנוגדי חמצון. אתם יכולים לנסות גם תוספים. כפי שאתם רואים, אפילו הבעיה הקטנה ביותר בכליות יכולה להשפיע על הבריאות הכללית שלכם, אז אל תזניחו אותן!

כל המידע והתכנים המופיעים באתר נועדו למטרת עיון בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. השימוש באתר אינו מחליף את אחריות המשתמש והגולש לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version