היום גיליתי

אמא ואבא אימצו שלישייה. שבוע אחד לאחר מכן הרופא חשף בפניהם חדשות שהשאירו אותם בדמעות

במשך שנים ארוכות שרה ואנדי ג'אסטיס ניסו להיכנס להריון. למרבה הצער, הם הגיעו לנקודה בה הרגישו שלא משנה מה הם יעשו, הם לא יצליחו, ושלעולם לא יהיה להם ילד משלהם. זה היה הרגע שהם שהחליטו לפנות לסוכנות אימוץ. הם נפגשו עם אישה בהריון, והתכנית הייתה שהם יאמצו את התינוקת ברגע שהיא תיוולד. אבל לאישה הזו הייתה הפתעה עבור בני הזוג – או שיותר נכון להגיד – הפתעות.

האישה ממנה הם היו אמורים לאמץ את התינוקת הייתה בהריון עם לא תינוק אחד, גם לא שניים, אלא שלוש! שלישייה הייתה בדרכה אל אוויר העולם, ואנדי ושרה קיבלו את החדשות באושר רב, כשהם מנסים להתאים את הציפיות שלהם למציאות המתקרבת. זמן קצר אחר כך, שלושה תינוקות – ג'ואל, האנה, ואליזבת נולדו.

אבל הסיפור המדהים לא הסתיים שם. שבוע בלבד לאחר מכן, שרה החלה להרגיש שונה וקבעה תור לרופא. הבלתי ייאמן הפך למציאות: היא הייתה בהריון…עם תאומים. שרה לא ידעה את נפשה מרוב אושר. אבל גם היו לה חששות…

"יש לנו מזל גדול. האם היינו קצת בפניקה? בהחלט. אבל אנחנו מאושרים. באמת הרגשנו שזו הייתה התכנית של אלוהים עבורנו, ולפעמים, כשעושים מצוות של אלוהים, דבר אחד מוביל לשני", אמרה שרה.

תוך מספר שבועות בלבד, המשפחה גדלה משניים לשבעה! עם 5 תינוקות מתחת לגיל שנה, עם התאומים שנולדו זה עתה, אביגיל ואנדרו, הם הפכו לקבוצה גדולה ופעילה. לפי ההורים, הם מכינים 84 בקבוקים ומשתמשים ב 300 חיתולים בשבוע בשביל הקטנטנים שלהם.

צפו בכתבה על המשפחה הגדולה והמאושרת:

אם גם אתם מאמינים שדברים לא צפויים אכן יכולים לקרות אז אל תשכחו לשתף את הכתבה עם החברים והמשפחה שלכם.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version