היום גיליתי

הנסיך הארי שבר את ה'חוקים המלכותיים' אחרי שקיבל מכתב מילד בן 6 שאיבד את אמא שלו

הנסיך הארי ומייגן מרקל עלו לכותרות בכל יום במהלך המסע שלהם באוסטרליה, ניו זילנד, פיג'י וטונגה. מחיבוק ילדים צעיקים ועד לנאומים יפיפיים ועוצמתיים, הזוג הזה חימם לבבות בכל רחבי העולם.

הם הכריזו שהם בהיריון לקול תרועות וחגיגות והראו לעולם איזה זוג נפלא ומקסים הם. הארי אפילו חרג מהפרוטוקול המלכותי עם כמה צילומי סלפי עם מעריצים מה שהוכיח שהוא הולך בעקבות אמא שלו כ'נסיך של העם'.

אבל אם כל זה לא היה מספיק, המילים שאמר לילד בן 6 שאיבד את אמו גרמו לכולם להוציא את הממחטות.

אוטיה נאנטה בן ה 6 נתן לנסיך הארי מכתב כאשר עצר לדבר עם המעריצים שלו בביקור באוקלנד, ניו זילנד. סבתו של הילד הקטן סיפרה לנסיך שאוטיה איבד את אמו כשהיה תינוק והוא העריץ את הארי כי גם הוא איבד את אמא שלו.

הארי התרגש מאוד מהמחווה של אוטיה והכניס את המכתב לכיס של הג'קט שלו. אז הוא דיבר ונתן לילד מילים חמות ומעודדות ולא השאיר ספק על כך שיש לו לב ענק ומלא חמלה.

לפי אתר newshub.co.nz הארי אמר לאוטיה: "החיים תמיד יהיו בסדר, אתה יודע את זה, נכון? אני הגעתי לגיל 34, והחיים נפלאים. יש לי אישה יפיפייה ותינוק בדרך. החיים שלך יהיו נפלאים גם. אל תדאג בקשר לזה".

לנסיך הארי מגיע כל הכבוד על העצה המתוקה שנתן לילד. בבקשה שתפו את הכתבה אם אתם חושבים שהנסיך הארי מייצג בכבוד את משפחת המלוכה הבריטית!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version