היום גיליתי

הדבר הראשון שאתם רואים בתמונה הזו חושף הרבה מאוד דברים על האישיות שלכם

התמונה למטה חושפת הרבה מאוד פרטים על האישיות שלכם ועל הדרך בה אתם מסתכלים על החיים.

כל מה שצריך כדי לגלות זאת זה לענות על שאלה אחת פשוטה, בלי לחשוב יותר מדי.

מה ראיתם קודם?

אם ראיתם….

פיצוץ

יש לכם דמיון מפותח מאוד, ואתם אנשים יצירתיים מאוד שסביר להניח עובדים בעבודה שמאפשרת לכם לבטא את היצירתיות שלכם. אם לא, אז אולי יש לכם כישרון חבוי שכדאי לכם לבדוק. האם אהבתם לשיר או לצייר כשהייתם ילדים? תחביב חדש מעולם לא הזיק לאף אחד.

שתי ידיים

גם לכם יש דמיון מפותח, אבל אתם מציאותיים ומשתמשים בהיגיון ברוב ההחלטות שלכם. אתם רואים דברים כפי שהם והראש הפתוח שלכם גורם לכם להיות בחירה פופולרית עבור אנשים שמבקשים עצה. הרציונליות והמוח החד שלכם מאפשר לכם לנווט בקלות יחסית אפילו בסיטואציות הקשות ביותר, ואתם נוטים להישאר רגועים במצבי לחץ.

עץ

אתם אנשים חדי אבחנה שמבחינים בפרטים הקטנים בכמעט כל דבר. אין הרבה דברים שאתם מפספסים, ואתם רגישים מאוד לרגשות של אחרים. אתם יודעים איך לגשת לנושאים רגישים על ידי כך שאתם מחכים לרגע הנכון, ואתם מצוינים בחילוץ מידע. עולם העסקים הוא מושלם עבור מישהו עם כישורים כמו שלכם.

כלום

אם לא ראיתם כלום בתמונה למעלה, יתכן ואתם צריכים מנוחה. אתם כנראה עייפים, מה שהופך את זה לקשה עבורכם לראות דברים בפרספקטיבה אחרת. קחו הפסקה, תנו לגוף ולנפש שלכם מנוחה. הטעינו מצברים על מנת שתוכלו לחזור מלאים במרץ.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version