אחרי שהספרית מארי תומסטון צבעה את שיערה של בתה בת ה 6, היא שיתפה את התמונות

ויראלי

אמא ספגה ביקורות על כך שצבעה את שיער בתה – אך התגובה שלה השתיקה את כל המבקרים!

By john

May 19, 2022

אחרי שהספרית מארי תומסטון צבעה את שיערה של בתה בת ה 6, היא שיתפה את התמונות באינסטגרם. אבל היא לא ציפתה לקבל כל כך הרבה תגובות שליליות כמו: 'נראה יפה, אבל היא רק בת 6, והשיער שלה כבר נהרס! מה יקרה כשהיא תהיה נערה??'.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבל במקום למחוק את התמונות, מארי ענתה לכל המבקרים שלה. והמסר שלה הוא לא רק משהו שכדאי לכולם לחשוב עליו, אלא הוא גם מעורר השראה.

מארי תומסטון היא ספרית ובתה בת ה 6, ליירה, אוהבת לנצל את העבודה של אמא שלה. כשליירה שאלה את אמא שלה אם היא יכולה לצבוע לה את השיער בצבע סגול, כחול וצהוב, מארי אמרה לא. אבל ליירה המשיכה לשאול ולבקש, ובסופו של דבר אמא שלה נכנעה. היא צבעה את שיערה הארוך של ליירה בשלושת הצבעים האהובים עליה.

כשמארי העלתה תמונות של בתה הגאה לאינסטגרם, היא מיד ספגה הרבה ביקורות שיפוטיות. באחת התגובות היה רשום, "בחיים לא הייתי נותנת לתינוקת שלי לעשות את זה. היא יכולה לחכות עד שתגדל", מישהי אחרת רשמה, "לפעמים אנחנו שוכחים שהם קטנים ולא בובות".

למרות שמארי ציינה שהצביע אינו רעיל, זמני, ובטוח לילדים, הביקורות המשיכו לזלוג.

זה היה הרגע שמארי החליטה לענות להם:

"שונאים יקרים, יש לי מטרה מוזרה שכזו של גידול ילדים עם בטחון, ילדים בעלי זהות עצמית, שמרגישים חופש והבעה עצמית. אז כשהילדה שלי מבקשת שיער כחול, אני אגיד לה כמה שאני אוהבת את הבחירה שלה וכמה היא יפה", כתבה תומסטון. "אני לא יודעת איך אתם מגדלים את הילדים שלכם, אבל תשמרו את הדעות שלא רצויות שלכם לעצמכם בכל מה שקשור לגידול הילדה שלי. אתם לא אוהבים כחול, בסדר, אז תגידו. אתם לא אוהבים שיער בצבעי הקשת, בסדר גמור, תגידו את זה. אלו דעות מקובלות, ההערות חסרות הכבוד שלכם לגבי הילדה שלי – זה לא מקובל. אהה, ותשמרו את השליליות שלכם הרחק מהדף שלי בפעם הבאה".

עכשיו מארי מקבלת הרבה הודעות מאנשים שתומכים בהחלטה שלה לתת לבתה להיראות כמו שהיא רוצה. ולפי התמונות, אנחנו חייבים לומר – ליירה קורנת מרוב ביטחון עצמי.