אחרי שתקראו את זה אנחנו בספק שתרצו אבטיח ללא גרעינים

ויראלי

זאת הסיבה שאסור לכם לעולם לזרוק את גרעיני האבטיח – מה שהם עושים לבריאות שלכם יפתיע אתכם מאוד

By john

May 19, 2022

עכשיו שהקיץ כבר כאן, אבטיחים יש בשפע והם יכולים להיות חטיף נפלא ליום חם. בזמן שאנו אוכלים את ה'בשר' המיצי של הפרי הטעים, אנחנו בדרך כלל מתעלמים מהחלק הבריא ביותר שלו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אף אחד לא אוהב לאכול גרעינים של אבטיח. כתוצאה מכך, ישנם אבטיחים רבים שמגדלים אותם ללא גרעינים. אחרי שתקראו את זה, אנו לא בטוחים שתרצו עוד לקנות אבטיחים ללא גרעינים שוב מכיוון שהזרעים השחורים קטנים האלה הם בעלי תועלות בריאותיות מדהימות.

אבטיח הוא פרי קיץ קלאסי אותו אוכלים בכל העולם. הוא חטיף בריא ביותר. אך כל אוהבי האבטיחים צריכים לקרוא את זה, כי בנוסף ליכולת של אבטיח לספק נוזלים לגוף, ישנן תועלות בריאותיות נוספות בגרעיני האבטיח.

Pixabay

מלאים חומרים מזינים שמונעים מחלות

גרעיני אבטיח מכילים ויטמינים ומינרלים כמו מגנזיום, ברזל, ויטמין A, B ו C, אשר חשובים מאוד לשמירה על גוף בריא ומאוזן, וכך למנוע מחלות.

הגרעינים האלה עשירים בחלבונים. החלבונים בגרעינים מכילים חומצות אמינו, טריפטופן, חומת גלוטמית, ליצין, וארגינין. חלק מהתועלות הבריאותיות של ארגינין הן: איזון לחץ הדם וטיפול במחלות לב.

הסיבים בגרעיני אבטיח מסייעים גם לעיכול. זה משהו שנחשב בעל ערך רב לחיידקים בריאים במעיים. הקיבה והמעיים שלנו הם חלקים חשובים ביותר בגוף שלנו והם מפתח לאיך שאנחנו מרגישים. הבטן נמצאת בקשר ישיר עם המוח ומערכת העצבים ולכן מגיבה בחוזקה לכל מה שאנחנו עושים, אוכלים או מרגישים.

הם מכילים גם שומנים בריאים שמסייעים להפחית את רמת הכולסטרול ולחץ הדם.

Pixabay

איך להשתמש בגרעינים

לאכול את הגרעינים ישר מהאבטיח זה לא משהו מושך או טעים במיוחד, אז דרך אחת לספוג את התועלות הבריאותיות של הגרעינים היא בדרך קצת יותר ערבה לחך. אתם יכולים לטחון את הגרעינים ולהוסיף את האבקה לתה או למשקה אחר שאתם אוהבים. שימוש אבקת הגרעינים בתה היא תרופה עתיקה לניקוי הכליות, אשר יכול למנוע אבנים בכליות.

מי חשב שיש כל כך הרבה טוב בגרעיני האבטיח? לא אנחנו! עכשיו שאתם יודעים עד כמה הם טובים לבריאות שלכם, אנחנו חושבים שהגיע הזמן לזרוק את הגרעינים האלה לפח.

שתפו את החדשות הטובות עם החברים שלכם! הם יודו לכם.