היום גיליתי

מחקר חדש קובע: נשים שמתחתנות עם גברים מכוערים הן מאושרות יותר

כולם יפים בדרך שלהם – אבל יש אנשים שבאופן כללי נחשבים למושכים יותר מאחרים. רוב האנשים רוצים שבן או בת  הזוג שלהם יהיו כמה שיותר מושכים פיזית, אבל מחקר חדש טוען שזו כנראה לא התכנית הטובה ביותר למערכת יחסים מאושרת ושמחה.

אם אתם גבר ולא מושכים במיוחד – תהיו שמחים! מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת פלורידה סטייט ואוניברסיטת סאות'רן מטודיסט בטקסס מצא שמערכות יחסים יהיו מוצלחות יותר אם האישה הרבה יותר מושכת מהגבר, כך מדווח האינדפנדנט.

במחקר הם ראיינו 113 זוגות הטרוסקסואליים שהתחתנו לאחרונה. כולם היו בגילאי 20 עד 30 – וכולם היו נשואים פחות מארבעה חודשים.

הזוגות נשאלו שאלות על דברים כמו אושר, תזונה וכושר גופני. המדענים גם צילמו אותם, ודירגו כמה הם מושכים בציון של 1 עד 10.

המדענים מצאו שגברים שנחשבו לפחות מושכים פיזית מהנשים שלהם עשו מאמץ גדול יותר לספק את הנשים שלהם, כמו למשל לעשות מטלות בבית, לקנות מתנות, לשפר את המראה שלהם ואפילו עשו מאמץ גדול יותר בין הסדינים.

© Shutterstock

המדענים בדקו גם את מערכות היחסים בהן הגבר נחשב למושך יותר מהאישה – והממצאים הראו שזה הוביל להשפעות שליליות על מערכת היחסים. הנשים במערכות היחסים הללו הרגישו יותר שהן חייבות לעשות דיאטה ולהתעמל בצורה קיצונית על מנת לספק את הבעלים שלהן. המחקר סיכם שזה עלול להוביל לקונפליקטים וחוסר שוויון.

אז אם את אישה ואת רווקה – אז הגיע הזמן ללכת ולמצוא לך גבר פחות מושך ממך. גברים, מצד שני, צריכים לכוון לאישה שלא בליגה שלהם.

כמובן שאת ממצאים האלה יש לקחת בערבון מוגבל. אבל זה מחקר מעניין בהחלט שהעלה לנו חיוך על הפנים.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version