היום גיליתי

אזהרה פורסמה אחרי שאלפי אנשים נמצאים תחת איום מפני סכנת מנגל לא מוכרת

כשזה מגיע לקיץ, אין הרבה דברים טובים יותר מאשר לעשות על האש בחצר הבית. דמיינו לעצמכם, השמש זורחת, המשפחה מתאספת, הבירות קרות והמנגל שלכם מוכן לפעולה.

אבל לפי הדיווחים הדי מפחידים, אלפי אנשים נתקלים בבעיה שכיחה מדי שנה – כזו שיכולה להפוך ערב קיץ חלומי לסיוט אמיתי.

אזהרה יצאה עכשיו כדי לנסות ולטפל בבעיה, כשטעות קלה יכולה לסכן חיים של מספר אנשים. לא, למקרה שתהיתם, זה לא קשור ללהבות והאש של המנגל (אך כמובן גם אלו מסוכנים בפני עצמן), אלא הסכנה מתמקדת בבעיה שרוב האנשים אפילו לא היו מודעים אליה.

כפי שמדווחים, אלפי אנשים מדי שנה נפצעים בזמן שהם עושים על האש בחצר הבית.

איך אתם שואלים? ובכן, לסטטיסטיקה הזו אין קשר לאש עצמה, או לבשר חי, אלא לתהליך ניקוי המנגל. בואו נודה בזה, כל מי שמכבד את עצמו בעל האש ינקה את המנגל כדי שיהיה במצב מושלם.

לא רק שניקוי המנגל מפחית את הסיכוי ללהבות גדולות בגלל שומן שנשרף, אלא גם פשוט כיף שיש מנגל נקי, במיוחד אם יש לכם מנגל שעלה הרבה כסף.

עבור אנשים רבים, מברשת לניקוי המנגל היא הכלי למשימה. אך מסתבר שהכלי הפופולרי הזה לניקוי רשתות של מנגל יכול למעשה לסכן את כל המשפחה.

חלקכם אולי זוכרים את הילד בן ה 6 שהתאשפז לפני כשנתיים אחרי שאחד מחוטי המברשת נתקע בהמבורגר שלו והגיע בסופו של דבר לתוך הגרון שלו.

זו בהחלט עדיין בעיה, כשב 10 השנים האחרונות היו כ 1700 פציעות כתוצאה מחוטי המברשות הללו.

הסכנה טמונה בכך שהחוטי הברזל של המברשת ניתקים ונופלים על הרשת כאשר אתם מנקים אותה. ברגע שהם נופלים, בגלל שהם חדשים, החוטים הללו נתקעים בבשר שאתם אוכלים ומהווים סכנת חנק או גרוע מכך.

מה לעשות

על מנת למנוע את הבעיה הזו, בדקו באופן קבוע את מברשת המנגל, אם ישנן חוטים משוחררים או בלויים, החליפו מיד את המברשת. אם המברשת שלכם חדשה, וודאו שאתם עושים את הדברים הבאים כדי שתישאר במצב טוב כמה שיותר זמן: אל תשאירו אותה בחוץ חשופה למזג האוויר, אחרי השימוש נגבו אותה עם מטלית לחה כדי להוציא חוטי ברזל משוחררים.

בנוסף, אתם יכולים לנקות את המנגל בלי המברשת הזו. אתם יכולים להשתמש בכף מעץ או לעשות חיפוש מהיר בגוגל שיתן לכם אפשרויות נוספות.

בהחלט לא הכרנו את הסכנות של מברשת ניקוי המנגל הללו, ואנחנו בטוחים שישנם רבים שלא הכירו גם.

שתפו את הכתבה כדי להזהיר אחרים מפני הבעיה הפוטנציאלית הזו. יתכן ותצילו חיים של מישהו כך.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version