היום גיליתי

ילד הומלס נאנס, הוכה ונשדד: אז הזמר אד שירן התערב ולקח את העניינים לידיו

אנחנו שומעים לעתים על זוועות ואי צדק בעולם, ולעתים קרובות מדי הקורבנות הם ילדים.

מעטים מדי מתערבים. הסיבה העיקרית היא שהבעיות מתרחשות כל כך רחוק מחיי היומיום שלהם שנראה שלא אכפת להם. ועדיין, כאשר המוזיקאי כוכב העל אד שירן ראה למה נחשפים הילדים ההומלסים בליבריה, הוא פשוט לא יכל להתקדם עם חייו בלי לעשות דבר.

בסופו של דבר הוא הציל את חייו של ילד בשם ג'יי.די, וכמה מחבריו. הם נאנסו והוכו פעמים רבות.

כשאד שירן, אחד הזמרים המצליחים בעולם, ראה איך הילדים בליבריה חיים, זה הכה בו חזק. הוא החליט לקחת חלק בסרט תעודה המתעד את חיי הילדים ההומלסים בליבריה שנאנסים ומוכים בכל יום כשאין אף אחד שיגן עליהם.

שירן התחבר במיוחד לילד בשם ג'יי.די, שריגש אותו עד דמעות עם סיפור חייו. למרות העובדה שהוא נאנס, נשדד ועבר התעללות בידי ילדים גדולים יותר, עדיין נשארה בו טיפת אושר והוא לא מפסיק לחלום להיות נשיא המדינה יום אחד.

אד שירן פעל

שירן הבטיח להציל את ג'יי.די וחבריו מהחיים הקשים שלהם – הבטחה שהוא קיים אפילו כשהמצלמות הפסיקו לצלם.

בהתחלה שירן פשוט רצה להבטיח שהילדים יעברו משכונת המצוקה.

הוא אמר: "האינסטינקט הטבעי שלי היה פשוט להכניס אותם למכונית ולקחת אותם ולשים אותם במלון עד שנוכל לסדר עבורם משהו קבוע".

אז המחשבה הפכה מציאותית: "אנחנו יכולים לעשות את זה? אני יכול לשלם כדי לאחסן אותם בבית או מלון עד שהם יתחילו ללמוד בבית ספר?".

לא חלף זמן רב עד שהוא קיים את ההבטחה שלו. שירן קנה בית בבירת ליבריה. שם חמשת הילדים נפגשו וטופלו על ידי אישה בשם מא. הם היו בטוחים; הם היו רחוקים משכונת העוני.

בתים לילדים הומלסים

המטרה הבאה של שירן הייתה לעזור להם להתקדם בחיים, אז הוא דאג שכל ילד ילך לבית הספר וילמד ובסופו של דבר יהיה להם סיכוי טוב יותר להגשים את החלומות שלהם.

הילדים, שנאנסו והוכו ועברו חיי גיהנום, עכשיו חיים בבטחה. יותר מכך, יש להם גם סיכוי לעתיד טוב יותר.

"אני שמח מאוד שבקרוב אתחיל ללמוד בבית הספר. אני רוצה להיות הנשיא, אז אני צריך ללמוד הרבה. כשאהיה נשיא אני אעזור לילדים אחרים", אמר ג'יי.די.

כל הכבוד אד שירן! דמיינו אם עוד אנשים מפורסמים היו אמפתיים ומחויבים לעזור לאחרים במצוקה. שתפו את הסיפור כדי לעשות כבוד לאד שירן ולגיבורים האחרים שעושים כמיטב יכולתם לעזור לאנשים שהמזל לא האיר להם פנים.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version