היום גיליתי

בצעו את העיסוי הפשוט הזה בכל ערב, והשומן הבטני שלכם יעלם!

אנשים רבים, גברים ונשים, מתקשים עם בעיה שכיחה – שומן בטני.

דלדול עודף במרכז הגוף יכול להיות מקור לחוסר בטחון עבור רבים, ובמקרים מסוימים, הוא גם עלול להיות אינדיקציה לבעיה בריאותית.

השומן הבטני מצטבר מסיבות שונות, כולל גיל, תזונה לא נכונה של סוכרים ומזון מעובד, מחסור בשינה, לחץ ומחסור בפעילות ספורטיבית. זיהוי הבעיה היא הדרך הטובה ביותר למצוא פתרון, אבל לפעמים, אפילו עם תזונה בריאה והתעמלות, השומן הבטני לא רוצה להיעלם.

השומן שמאוחסן בגוף משמש למטרות שונות. הוא שומר על האיברים הפנימיים, הוא מספק אנרגיה במקרים של רעב, והוא מגן על הגוף מפני רעלים.

הטריק לאיבוד השומן הבטני העודף הוא ליצור דרכים עבור הגוף לשרוף את השומן כאילו הוא דלק על ידי איזון בין מה שאתם אוכלים למה שאתם שורפים. התעמלות מעלה את דרישות האנרגיה של הגוף ומחזקת השרירים שמתחת, וזה יכול להיות מתורגם לאיבוד שומן.

אך אם שלכם סובל מהצטברות רעלים או שהרגלי התזונה שלכם לא בריאים, איבוד השומן יכול להיות איטי מאוד או אפילו לא קיים.

מסאז' בטני מהרפואה הסינית

אימון השרירים המרכזיים זו דרך נפלאה לחזק אותם, אך זה לא ישרוף את השומן הבטני שמכסה את שרירי הבטן שלכם. לפי ד"ר סטפן צ'אנג – מומחה לרפואה מערבית וסינית – ביצוע טכניקת עיסוי של 2 דקות יכולה לספק סוג של התעמלות פנימית שמנקה את הרעלים וממיסה את השומן.

טכניקת המסאז' הסינית משלבת סוגים שונים של התעמלות שנועדו לשפר את מערכת העיכול ולמקסם את היכולת של הגוף לנקות רעלים ולהיפטר מפסולת. תועלות הטכניקה כוללות:

לקבלת תוצאות אופטימליות, תבצעו את הטכניקה הזו פעמיים ביום, לפני ארוחת הבוקר ולפני השינה. מה אתם צריכים לעשות:

  1. שכבו על הגב על משטח קשיח
  2. חממו את הידיים על ידי שפשוף שלהם אחד בשני
  3. הניחו יד אחת על הפופיק
  4. התחילו לעסות בתנועות מעגליות קטנות מסביב לפופיק, ולאט לאט תרחיבו את המעגלים עם הפעלת לחץ קל. כל תנועה מעגלית צריכה להיות 1-2 שניות
  5. תתרכזו בחום שנבנה באזור הבטני תוך כדי העיסוי
  6. בצעו את התרגיל במשך 2 דקות, כ 40-50 עיגולים. תוודאו שהבטן שלכם נשארת חמה במהלך התרגיל.
תגובות פיסבוק
Exit mobile version