היום גיליתי

רק 1 מתוך 10 פותרים את זה בניסיון הראשון: כמה פרצופים מתחבאים בתמונה?

למוח שלנו יש יכולת מדהימה לתעתע בנו כשאנו עומדים מול סיטואציות לא צפויות ורגילות. אנו בני האדם מצוינים בצפיית דברים ולראות תבניות – אבל זה אומר גם שכאשר משהו לא עומד בציפיות שלנו, אנו לעתים מפספסים אותו לגמרי.

לאחרונה, חידונים ותרגילים נחמדים למוח הפכו פופולריים מאוד ברשת. זה מהנה מאוד לאתגר את עצמכם, ואז לשתף את זה עם החברים שלכם כדי לגלות מי יותר חכמים – אתם או הם.

החידונים האלה יכולים להיות הכל מלמצוא כמה שיותר טיגריסים בתמונה ועד למצוא מילה ספציפית בתפזורת. יש הרבה מאוד דרכים כיפיות לאתגר את המוח!

יש אפילו יצירות אמנות שעושות את זה, והן הרבה יותר מאשר נגלה לעין. דוגמא אחת לכך היא הציור למטה – ואנחנו יכולים כמעט להבטיח שלא תוכלו למצוא את כל הפרצופים שמסתתרים בו!

אתגר קשה

רוב האנשים לא יכולים למצוא את כל הפרצופים, מסתבר שרק 1 מתוך 10 פותרים את זה בניסיון הראשון. החברה המודרנית שלנו קופצת במהירות מפעילות אחת לשניה – אנו כמעט ולא לוקחים זמן לשבת בסבלנות, ולהתמקד במשימה שלפנינו.

להיות רגועים וסבלניים בהחלט יעזור לכם כאן, אז קחו את הזמן ותסתכלו כמה פעמים על הציור הזה. יש יותר פרצופים נסתרים מאשר חשבתי בהתחלה. מצאתי 4, אבל זה אפילו לא היה חצי מהם.

טוב, עכשיו תחליטו על התשובה הסופית שלכם. אל תמהרו.

כל הכבוד! האם אתם מוכנים לתשובה הנכונה?

יש 9 פרצופים בתמונה!

מדהים, נכון? הסתכלו למטה על הפתרון.

כמה פרצופים מצאתם? הרגישו חופשי לענות בתגובות למטה, או לחצו כל כפתור השיתוף כדי לאתגר גם את חברים שלכם!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version