נהג האוטובוס הזה הבין שהוא צריך לפעול מהר

ויראלי

נהג אוטובוס הבחין בילד בוכה באוטובוס – כשהסיבה נחשפה, הוא פעל במהירות האור

By john

May 15, 2022

אם כולנו היינו לוקחים רגע מהחיים העסוקים שלנו ומסתכלים למעלה, העולם היה מקום טוב יותר. אחרי הכל, אולי נבחין במישהו שזקוק לעזרה ונוכל לעזור לו. בדיוק כמו שעשה נהג האוטובוס ג'ון לנספורד.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ג'ון לנספורד הוא נהג אוטובוס במדינת וושינגטון, שם החורף הוא קר, קר מאוד.

ג'ון נוהג באוטובוס בית הספר בכל יום ורואה ילדים עוברים בין הדלתות. במהלך חודשי החורף חשוב שהורים ידאגו שהילדים שלהם לבושים היטב בבגדים חמים – מעילים, כובעים, וכפפות, על מנת שלא יקפאו. אך למרבה הצער, לא כל המשפחות יכולות להרשות לעצמן את זה.

יום אחד, ילד קטן עלה לאוטובוס של ג'ון. דמעות זלגו במורד החיים שלו, הידיים והאוזניים שלו היו אדומות והוא לא חבש כובע או כפפות. ג'ון הבין שהוא חייב לעשות משהו.

בלי להסס, ג'ון התיישב ליד הילד. הוא הוריד את הכפפות מהידיים שלו ונתן אותן לילד ואמר לו שהכל יהיה בסדר. אז ג'ון הבין שהוא צריך לעשות עוד.

אף ילד לא צריך לסבול מהקור בחורף, ונהג האוטובוס החברותי החליט לעשות את הדבר הנכון.

Shutterstock

הלך לחנות

אחרי שהוריד את הילד וחבריו לכיתה, ג'ון נסע ישר לחנות וקנה 10 כובעים ו 10 זוגות של כפפות. אז, הוא נסע לבית הספר והשאיר את הכובעים והכפפות לילד ולילדים נוספים שהיו באותה סיטואציה.

"אני סבא, אתם יודעים. אף אחד לא רוצה ילד שסובל כך", הסביר ג'ון בעמוד הפייסבוק של בית הספר.

הילד והוריו התרגשו מאוד מהמחווה מחממת הלב של ג'ון. בית הספר הרגיש אותו הדבר והחליט לעשות מחווה לג'ון בעמוד הפייסבוק שלו. הפוסט התפשט כמו אש בשדה קוצים, ועשרות אלפי אנשים עשו ליי ושיתפו אותו.

Shutterstock

עם המחווה הקטנה שלו, ג'ון עשה את העולם קצת יותר חמים. עבורו, זה לא היה ביג דיל. אבל בתמורה, הוא הרגיש את האהבה של אלפי אנשים שהוא שימח.