אם את אמא טרייה...

ויראלי

אמא איבדה משמורת על ילדיה בגלל שעשתה משהו שרוב ההורים עושים. האם גם אתם עושים זאת?

By john

May 14, 2022

אם את אמא טרייה, איבוד קשר עין עם התינוק החדש שלה אפילו לכמה שניות זו משימה כמעט בלתי אפשרית. אז לאפשר לתינוק לישון במשך כמה שעות בחדר אחר זה לא בא בחשבון.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבל לפעמים זה טוב להקשיב לעצות של אחרים בנוגע לזה, כפי שאמא צעירה מאנגליה גילתה באופן טרגי מעט מאוחר מדי.

האמא איפשרה לשני הבנים שלה, שניהם מתחת לגיל 4, לישון איתה יחד במיטה. אבל כאשר העובדים הסוציאליים מצאו חַבּוּרות על אחד הילדים וביקשו ממנה להפסיק, האמא לא הקשיבה – והמשמעות הייתה לאבד את המשמורת עליהם.

הורים רבים מאפשרים לילדים הקטנים שלהם לישון איתם יחד במיטה. אך למרבה הצער, הדבר מגיע עם סיכונים רבים שצריך להתחשב בהם.

אמא מפטרבורו, אנגליה, איפשרה לשני הבנים שלה לישון איתה יחד במיטה בכל לילה. אבל כאשר העובדים הסוציאליים ביקשו ממנה להפסיק, היא לא הקשיבה. העובדים הסוציאליים גילו חבורות על הילד הצעיר, ולמרות שהפציעות היו כנראה כתוצאה מתאונה, העובדים הסוציאליים ניסו לשכנע את האמא שתפסיק לישון יחד איתם.

יותר ויותר אנשים נהיו מודאגים בקשר לילדים, והעובדים הסוציאליים קיבלו הוראה להשגיח ולתמוך במשפחה. מבט על ההיסטוריה הרפואית של הילד הצעיר חשפה שהוא סבל משבר ביד כשהיה בן כמה חודשים בלבד.

השופט שטיפל בתיק הסכים שהאמא אוהבת מאוד את ילדיה ולא תעשה דבר כדי לפגוע בהם במכוון. אך עדיין, הוא פסק שאין הבדל בין זה שהם ישנים איתה במיטה לבין התעללות.

מודאג מהמצב של הילדים ומודאג מביטחונם האישי, השופט המליץ שהילדים יועברו למשפחה אומנה. התיק עדיין לא הסתיים, והוא גורר תגובות רבות מאנשים בכל העולם. לפי אתר Twentytwowords כ 80% מההורים מאפשרים לילדים הקטנים שלהם לישון יחד איתם במיטה.

זה לא דבר נדיר שהורים ישנים יחד עם התינוקות שלהם במיטה בלי להיות מודעים לסכנות הנלוות. האם גם אתם עושים זאת?