יש סיבה שמקלות אוזניים מגיעות עם אזהרה

ויראלי

אם אתם מנקים את האוזן עם מקלות אוזניים, הפסיקו מיד! אתם גורמים לעצמכם נזק בלתי הפיך

By john

May 14, 2022

יש סיבה שמקלות אוזניים מגיעות עם אזהרה לא להשתמש בהם לאוזניים – והגיע הזמן שנקשיב לעצה הזו!

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

במשך עשרות שנים אנשים מתעלמים מהאזהרה וממשיכים לנקות או לגרד את האוזניים עם מקלות אוזניים. אך הם לא מודעים לעובדה שהם עלולים לגרום לעצמם לנזק בלתי הפיך.

ההנחייה החדשה של המרכז האקדמי האמריקאי לאף-אוזן-גרון להתמודד עם שעוות אוזניים, הראשונה מזה עשור, מדגישה שהשעווה היא חיונית כמו נזלת באף או ריסים בעיניים ואין להתעסק איתה עד כמה שניתן.

זה אולי נשמע מגעיל, אבל שעוות האוזן לוכדת לכלוך, אבק, ודברים אחרים שעלולים להיכנס לאוזניים; השעווה לאט לאט נדחקת החוצה על ידי העור שגדל ותנועת הלסת ונשטפת בצורה נורמלית בזמן המקלחת, כך לפי דיווח של רויטרס ו CNN.

המשמעות היא שאין סיבה לנסות ולהוציא את שעוות האוזן עם מקלות אוזניים, האצבע, או כל אמצעי אחר. אם אתם עושים זאת אתם פשוט פוגעים בעצמכם.

"אתם עלולים גם לדחוף את השעווה עמוק יותר ולגרום נזק פוטנציאלי לעור התוף", אומר ד"ר סת' שוורץ, שעזר לנסח את ההנחיות החדשות.

"אתם עלולים גם לשרוט את תעלת האוזן, מה שעלול להוביל לכאב וזיהום", הוא אומר. "ניגוב שעווה עודפת כשהיא יוצאת מהאוזן זה מספיק כדי לשמור עליה נקייה".

אז אם אתם או אנשים שאתם מכירים מנקים את האוזניים עם מקלות אוזניים, הפסיקו זאת מיד! בטווח הארוך אתם גורמים לעצמכם נזק בלתי הפיך.