יתושים הם מהחרקים הכי מעצבנים שיש בעולם

ויראלי

יתושים לא עוזבים אתכם בשקט? רופאים אומרים שזה הדבר היחידי שיעיל יותר מקוטל יתושים רעיל

By john

May 11, 2022

יתושים הם מהחרקים הכי מעצבנים שיש בעולם. לא רק שמוצצי הדם האלה מוצאים אתכם בחשכה מוחלטת, אלא הם יכולים לעקוץ אתכם גם דרך הבגדים שלכם!

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

למרות שהדחף להרוג  אותם הוא חזק, אל תרססו עצמכם או אותם עם תכשירי ספריי מלאי כימיקלים. אולי תהרגו יתוש או שניים, אבל על הדרך גם תזיקו לעצמכם.

ישנם פתרונות טבעיים לדחות יתושים. והמשמעות של הדרך הטבעית אינה אומרת שאתם צריכים לוותר על כוח הדחייה.

תרופות טבעיות וביתיות נמצאות בהישג יד של כולם. אך למרבה הצער, מידע מוטעה באינטרנט יכול לגרום לכם לעשות דברים לא נכונים.

אז מבין כל האופציות, איך תוכלו למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם? ובכן, אין צורך לחפש יותר – מדענים מתלהבים על תערובת שמנים אתריים ספציפיים. והתערובת הזו עם הריח הנפלא היא המפתח לכך שתיהנו מקיץ נעים ללא יתושים.

אנשים נוטים לשכוח שיתושים הם לא רק מעצבנים – הם סוחבים איתם מחלות רבות. כך ששמירה על עצמכם מפני עקיצות היא גם שמירה על הבריאות שלכם.

מחקרים הראו שתערובת של שמן אתרי של לימון ואקליפטוס יוצרת דוחה יתושים עוצמתי נגד חרקים מעופפים. התערובת מכילה תרכובת צמחים אשר יעילה הרבה יותר מדוחה יתושים רעיל במיוחד בשם DEET.

יותר מכך – מדענים גילו ש DEET מספק 84 אחוזי הגנה למשך 4 שעות. אך תערובת שמני הלימון והאקליפטוס מספקים 97 אחוזי הגנה(!!) למשך אותו פרק זמן.

אין על הטבע!

אז עכשיו אתם בטח תוהים אם כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשפוך את השמנין לבקבוק ספריי עם מים ולרסס. ובכן, לא בדיוק – יש עוד כמה מרכיבים שאתם צריכים. אבל אל דאגה – הכנת דוחה היתושים הזה הוא קל ופשוט!

זה מה שאתם צריכים:

* 30 טיפות תערובת שמן אתרי לימון ואקליפטוס

* 1 כפית תמצית וניל

* 100 מ"ל כוהל, וודקה או תמצית לוז המכשפה

ערבבו את את המרכיבים בבקבוק ספריי קטן.

ואתם מוכנים! ספריי הקסם הזה מחזיק כ 4 שעות בלבד, אז אל תשכחו לרסס שוב אם יש צורך.

צפו בסרטון לפרטים נוספים: