קרציה אשר העקיצה שלה גורמת לאנשים להפוך אלרגיים לבשר מתפשטת בקצב מסחרר

ויראלי

קרציה חדשה התגלתה, ועקיצה שלה הופכת אנשים אלרגיים לבשר

By john

May 11, 2022

קרציה אשר העקיצה שלה גורמת לאנשים להפוך אלרגיים לבשר מתפשטת בקצב מסחרר.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

'קרציית הכוכב הבודד' – אשר קרויה כך בשל הסימן הלבן שעל גבה אשר מזכיר את טקסס, סוחבת עמה מולקולת סוכר בשם קלפא-1, 3-גלקטוז או בקיצר אלפא-גל, אשר מתכנתת מחדש את המערכת החיסונית של בני אדם, והופכת אותם באופן קבוע אלרגיים לבשר.

כאשר קרציה עם אלפא-גל עוקצת אתכם, הגוף מפתח נוגדן. ברגע שזה קורה, בכל פעם שאתם צורכים מולקולת סוכר, אשר קיימת בבשר אדום, המערכת החיסונית שלכם מנסה להילחם בה, וגורמת לתגובה אלרגית.

תסמינים לאלרגיית אלפא-גל כוללים סרפדת (תגובה אלרגית לעור), קוצר נשימה, כאבי בטן, ובמקרים חמורים יותר קושי נשימתי חמור והתעלפות. במקרים נדירים היא אפילו יכולה לגרום למוות.

הקרצייה נמצאת בעיקר בדרום-מזרח ארצות הברית, אך לאחרונה התגלו מקרים גם במינסטוה, ניו המפשיר ובאזורים אחרים בצפון ארצות הברית. כך שסביבה המחייה שלה בהחלט מתרחבת.

בלונג איילנד, ניו יורק, דווחו על יותר מ 100 מקרים בשנה שעברה.

"אקלים חם יותר גרם לקרצייה להגיע למקומות צפוניים יותר", אמר מומחה האלרגיות פורווי פאריק ל USA Today.

קוסבי סטון, מומחה לתורת החיסון ואלרגיות מאוניברסיטת ונדרבילט אמר לנשיונל ג'אוגרפיק: "לפני 5 שנים היו לנו כ 50 מטופלים עם סינדרום אלפא-גל, היום יש יותר מ 200".

חוקרים עדיין לא יודעים מה נמצא ברוק של הקרציה אשר גורם לשחרור ההסיטמינים (החומר שגורם לתגובה האלרגית) בכל פעם שצורכים בשר אדום.

התאוריה כוללות חומר ביואקטיבי דומה מספיק למולקולת דלפא-גל שגורמת לתגובה במערכת החיסונית. יתכן גם שזו בקטריה או וירוס, או אפילו משקעי חלבון מההאכלה הקודמת של הקרציות.

עקיצה של הקרציה הזו משפיעה על כל האנשים בדיוק באותה צורה, בלי קשר לגנים שלהם.

מקור: אינדפנדנט