היום גיליתי

זאת הסיבה שאתם תמיד צריכים לישון ללא בגדים – אתם תופתעו ממה שזה עושה לגוף שלכם

שינה ללא בגדים לא רק רק מעניקה הרגשה של חופש – אלא מסתבר שהיא גם בריאה.

אם אתם מאלה שאוהבים לישון עם בגדים – יתכן ותשנו את דעתכם אחרי שתקראו א תזה.

ישנם מספר גורמים אשר עלולים להשפיע על איכות השינה שלכם. אחד מהם זה מה שאתם לובשים בזמן השינה. למעשה – אומרים שזה אולי הגורם החשוב ביותר מכולם. הנה 5 סיבות למדוע עליכם לדלג על שלב לבישת הבגדים ולקפוץ ישר למיטה.

1. טמפרטורת הגוף מתאזנת

אלא אם אתם נודיסטים במשרה מלאה (אנחנו לא מכירים הרבה כאלה) – הגוף שלכם, כמו של רובנו, רגיל לבגדים במשך כל היום. לכן, כאשר אתם נכנסים למיטה עם פיג'מה או כל בגד אחר, בדרך כלל לוקח לגוף זמן רב להתרגל לחום. זו הסיבה שאנשים רבים מתעוררים מזיעים באמצע הלילה או שהם קופאים מקור ברגע שהשמיכה קצת יורדת מהם. כאשר אתם ישנים ללא בגדים, הגוף שלכם נשאר באותה טמפרטורה יומם וליל – זה הרבה יותר טבעי ובריא.

2. שומר על איזון הורמונלי

רמה מאוזנת של ההורמון מלטונין מבטיחה שינה טובה. כאשר אתם ישנים ללא בגדים – ההורמון משתחרר בצורה טבעית.

3. הקשר הרומנטי שלכם פורח

מגע פיזי וחיבה משחררים את ההורמון המיני אוקסיטוצין, וכתוצאה מכך אתם מרגישים חיוביים ומאושרים. ככל שיש לכם פחות בגדים עליכם, כך אתם מרגישים יותר את ההורמון ואת הרגשות הללו – לכן שינה ללא בגדים יחד עם בן או בת הזוג שלכם יכולה לעזור ולחזק את מערכת היחסים שלכם.

4. מרגיע באופן כללי

האם אתם מרגישים לחץ? אז שינה עם חליפת יום ההולדת שלכם היא בגדר חובה עבורכם. קורטיזול הוא הורמון לחץ שרק גובר כאשר חם, אז שינה ללא בגדים מרגיע אותו. שינה ללא בגדים מעניקה גם הרגשת חופש שמרגיעה אנשים. אין בגדים שווה לאין לחץ.

5. אתם תרגישו טוב יותר

הוכח ששינה ללא בגדים משפרת את מחזור הדם לעומת שינה עם בגדים. זה אומר שאתם תישנו טוב יותר וכתוצאה מכך תרגישו נינוחים יותר ומלאי אנרגיה.

אז קדימה, אל תתמהמהו. נסו היום בלילה לישון ללא בגדים, ומהר מאוד תרגישו שיפור כללי בחיים.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version