סוף סוף אתם במצב רוח של ניקיונות, לבשתם כפפות ו...אתם פתאום מגלים שאזל לכם נוזל הניקיון...אבל אל דאגה!

ויראלי

10 טיפים שימושיים ביותר שיהפכו אתכם לאלוהי הניקיון

By john

May 06, 2022

סוף סוף אתם במצב רוח של ניקיונות, לבשתם כפפות ו…אתם פתאום מגלים שאזל לכם נוזל הניקיון…אבל אל דאגה!

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אספנו עבורכם טיפים שימושיים ביותר שיעזרו לכם לגרום לבית שלכם להיות נקי ומצוחצח.

עכשיו תהיו מסוגלים לפתור את בעיות הניקיון הכי עקשניות וגוזלות זמן בקלות ובמהירות.

הטריקים האלה עובדים מעולה והם לא יעלו לכם הרבה כסף. בדקנו את זה. פעמיים.

סירים ותבניות שרופות

סודה לשתייה ועל תחמוצת (פרוקסייד) יהפכו את הסירים והתבניות השרופים שלכם למצב כמעט כמו חדש. מינימום מאמץ לתוצאות הטובות ביותר.

מסילות של חלונות

פזרו קצת סודה לשתייה בפינות, ואז בזהירות שפכו קצת חומץ על המסילות. חכו שהבעבוע ירגע, ואז נקו את הלכלוך בקלות.

מכונת הכביסה

מכונת הכביסה היא אחד המכשירים שאנו משתמשים בהם הכי הרבה בבית, והיא תמיד מתלכלכת ונהיית מסריחה גם. כדי להיפטר מהריח, הפעילו את המכונה על החום הגבוה ביותר בלי בגדים בפנים. הוסיפו קצת סודה לשתייה וחומץ לתוף המכונה. וצפו בקסם מתרחש.

רובה מלוכלכת

כדי להיפטר מהלכלוך שהצטבר על הרובה ולגרום לאריחים להבריק שוב, השתמשו נוזל לניקוי אסלות עם קצת אקונומיקה, ומברשת גסה. האריחים והקירות יבריקו כמו בהתחלה.

ספת מיקרופיבר

קודם הכל, נסו לשפשף אלכוהול על הכתמים, ולאחר מכן רססו מים מזוקקים. שפשפו את הספה עד שכתמי המים נעלמים. לבסוף, השתמשו במברשת קשה כדי להבריש את הספה.

מברשת לשיער

כדי לשחרר שיער שנתקע על המברשת, תגזרו כל שורה שלישית. ערבבו סודה לשתייה עם מים חמים והכניסו את המברשת לנוזל. לאחר מספר דקות תוכלו להסיר בקלות את כל השיער שנתקע במברשת האהובה עליכן.

פתחי אוורור

בעזרת שימוש במברשת קוסמטיקה ישנה או מברשת צבע, אתם יכלים לאסוף את כל הלכלוך מפתחי האוורור של המכונית שלכם. אפילו שואב אבק עם מברשת בקצה לא תעשה עבודה טובה יותר.

בקבוקי זכוכית ו-ואזות

מלח, סבון ומים חמים יוצרים תמיסה קסומה שתנקה את כל סוגי הזכוכית. מלאו אותם עם הנוזל, ולאחר מכן שטפו עם מים. חזרו על הפעולה אם יש צורך.

מושבי רכב

כדי לחסוך כסף, נסו לנקות את המושבים בעצמכם. השתמשו בפתרון הביתי הזה: ערבבו נוזל כביסה, סודה לשתייה, חומץ ומים. רססו על מושבי הרכב ושפשפו עם מברשת קשה.

הרצפה

משחת שיניים תעשה פלאים על סימני הטושים שיש לכם על רצפת העץ. שימו קצת משחת שיניים על הרצפה ואחר מספר רגעים שפשפו חזק מאוד עם ספוג או מטלית מיקרופיבר.