קליק לרשימה המלאה

ויראלי

15 דברים שלא ידעתם שהמיקרוגל שלכם יכול לעשות. החיים לפתע נהיו קלים יותר

By john

May 04, 2022

האם ידעתם שאתם יכולים להכין ארוחות טעימות ותבלינים טעימים בלי להדליק את התנור או הכיריים! כל מה שאתם צריכים זה מיקרוגל.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

המיקרוגל שלכם מסוגל גם לקלף פירות וירקות ולעזור לכם בניקוי הבית.

הנה כמה טריקים שיעזרו לכם לנצל את המיקרוגל בצורה מקסימלית ולהשתמש בו לדברים אחרים חוץ מחימום שאריות ארוחת הערב.

להסיר בול ממעטפה

הניחו כמה טיפות מים על הבול והכניסו את המעטפה למיקרוגל ל 20 שניות על חום בינוני. כשתוציאו את המעטפה הבול יתקלף בקלות.

אגוזים קלויים

זקוקים לאגוזים קלויים לחטיף שלכם? המיקרוגל יכול לקלות אותם עבורכם. שפכו חצי כפית שמן ירקות או קנולה על צלחת ואז פזרו כוס על השמן כוס אגוזים.

הכניסו את הצלחת למיקרוגל, כל פעם לדקה אחת, וערבבו את האגוזים בין דקה לדקה. המשיכו כך ל 3 עד 8 דקות או עד שהאגוזים נהיים קלויים.

חיטוי ספוג

השרו את הספוג במים וסחטו אותו. הכניסו אותו למיקרוגל ל 2 דקות על חום בינוני כדי להרוג 99% מהחיידקים.

פריכות חדשה לתפוצ'יפס

מישהו השאיר את שקית התפוצ'יפס פתוחה? לפני שאתם הולכים לחנוק את המישהו הזה, הניחו את התפוצ'יפס על מגבת נייר והפעילו את המיקרו על עוצמה גבוהה לזמן קצר. זה יעניק להם פריכות חדשה.

חיטוי קרש חיתוך

קרצפו כל צד של קרש החיתוך עם פרוסת לימון. הכניסו למיקרוגל לדקה על חום בינוני כדי לחטא אותו.

מנעו התפוצצות מזון במיקרוגל

למזון עם עור עבה יש נטייה להתפוצץ במיקרוגל. השיטה היא לחורר את העור של מזונות כמו תפוח אדמה, דלעת, ועגבניות, לפני שאם מכניסים אותם למיקרוגל, על מנת שהאדים יוכלו לצאת מהם.

ניקוי אדים למיקרוגל

נמאס לכם לשפשף ולקרצף? אתם יכולים לסחוט שני חצאי לימון לקערה של מים ואז להכניס את הלימון לקערה. הניחו את הקערה במיקרוגל למשך 5 דקות על חום בינוני. לאחר מכן נגבו קלות את המיקרוגל והלכלוך ירד בצורה קלה ומהירה.

ביצה מקושקשת

ערבבו את הביצים ושפכו לכוס גדולה עם קצת חלב, גבינה, מלח, פלפל וכל מה שבא לכם שיהיה בחביתה. הפעילו את המיקרוגל ל 45 שניות על חום בינוני, הוציאו את הכוס וערבבו. הכניסו אותה שוב ל 45 דקות ותיהנו מארוחת בוקר נפלאה.

לחתוך בצל בלי דמעות

חתכו את קצוות הבצל והכניסו למיקרוגל על חום גבוה ל 30 שניות. כשתחתכו את הבצל לא יהיו לכם דמעות.

תבלינים יבשים

הניחו את עשבי התיבול על מגבת נייר והפעילו את המיקרוגל ל 30 שניות. הוציאו והפכו אותם. עשו זאת במשך 2 עד 4 דקות עד שעשבי התיבול יבשים לגמרי.

קילוף שום

לא עוד עצבים בזמן שמקלפים שום. אתם יכולים להכניס את השום למיקרוגל ל 15 שניות על חום בינוני, וכשתוציאו, הקליפה פשוט תחליק ממנו.

חיים חדשים ללחם

אל תזרקו לפח לחם יבש! אתם יכולים להעניק לו חיים חדשים אם תעטפו אותו במגבת נייר לחה ותכניסו למיקרוגל ל 10 שניות על העוצמה הגבוהה ביותר.

האצת תהליך השריית שעועית/עדשים/חומוס

לפעמים יש צורך להשרות שעועית, עדשים, חומוס, וכו', במשך כל הלילה. אבל לאף אחד אין זמן או כוח לחכות כל כך הרבה זמן. פשוט הניחו אותם בקערה עם קמצוץ אבקת סודה לשתייה והטביעו אותם במים. הכניסו את הקערה למיקרוגל על עוצמה גבוהה ל 10 דקות, הוציאו, ותנו להם לשבת במשך 30-40 דקות.

קילוף עגבניות או אפרסקים

קילוף עגבנייה או אפרסק זו משימה מעצבנת ומעייפת, אבל לא אם תשתמשו במיקרוגל. הפעילו על עוצמה בינונית ל 30 שניות ותנו להן לשבת בצד 2 דקות. הקליפה תחליק בקלות אחרי 2 דקות בלבד.

סחיטת לימון אדירה

סחטו כל טיפה מהלימון או ליים על ידי כך שתכניסו אות למיקרוגל ל 10 עד 20 שניות לפני שאתם סוחטים אותו. זה יגרום לכך שיהיה לכם קל יותר לסחוט ולהוציא ממנו מיץ.