היום גיליתי

אמא 'מתה' בזמן הלידה – אז אבא לחש 2 מילים באוזן שלה ונהיה חיוור

דאג ומלאני פריצ'רד ציפו ללידה קלה וחלקה עם בתם השנייה.

ההיריון של מלאני היה תקין, אבל כאשר הגיעה לבית החולים, הכל השתנה.

מלאני אמרה לאחת המיילדות שמשהו הרגיש לא תקין בזמן שחיכתה ללדת את הבת שלה. היא הרגישה סחרחורת ובחילות. הרופאים ניסו לגלות מה לא בסדר, אבל לא מצאו שום דבר לא תקין אצלה או אצל התינוקת.

אחר כך, הכל קרה מהר מאוד. המצב הבריאותי של מלאני התדרדר באופן דרמטי וכל מוניטור בחדר החל לצפצף בטירוף. הלב של מלאני נדם.

האמא סבלה מתסחיף מי שפיר. זה דבר נדיר הקורה אחת לכל 80,000 לידות. תסמונת נגרמת עקב חדירה של מי שפיר, תאים עובריים, שערות או חלקיקים אחרים  אל מחזור הדם הריאתי של האם.

מלאני קיבלה טיפול חירום והתינוקת נולדה בצורה תקינה דרך ניתוח קיסרי. אבל מלאני לא שרדה. הוא הוכרזה מתה ובני המשפחה באו להיפרד מהאמא, אישה ובת האהובה. אבל 24 שעות אחר כך, קרה משהו שהכניס את כולם להלם.

במהלך הלידה, מלאני סבלה מתסחיף מי שפיר והפסיקה לנשום. למרות שהרופאים הבהילו את האמא לחדר הניתוח, הם לא הצליחו להחזירה לחיים.

הלב שלה הפסיק לפעום והיא הוכרזה מתה קלינית. הרופאים אמרו שמלאני תצטרך השלת לב או כליה ושגם אם תשרוד, היא כנראה תסבול מנזק מוחי כבד לשארית חייה. בסופו של דבר הם הצליחו להחזיר את מלאני לחיים, אך המצב לא נראה טוב.

"אשתי הייתה במוות קליני כשבתי נולדה", אמרה הבעל דאג. "המחשבה הראשונה שלי הייתה שאני עומד להיות אלמן".

הרופאים אמרו לדאג להתכונן להיפרד מאישתו. זה היה הרגע שהוא נשען לכיון אישתו כדי לתת לה נשיקת פרידה.

"אם נותרה בך טיפת כוח להילחם, התחילי להילחם!" הוא לחש באוזנה של מלאני.

ונראה שהמילים הללו נתנו למלאני את כוח שהייתה צריכה. כמעט 24 שעות אחרי שמלאני איבדה את ההכרה, היא פקחה עיניה שוב. דאג הראה לה תמונה של בתם, גבריאלה, ששרדה כנגד כל הסיכויים בזמן שמלאני נלחמה על חייה. קשה לדמיין את האושר שהזוג ודאי הרגיש.

מספר שעות אחר כך, מלאני כבר נשמה בכוחות עצמה. למרות מה שחשבו הרופאים, היא לא הייתה זקוקה להשתלה. היא אפילו הצליחה להחלים בלי תרופות. תוך שבוע, בדרך נס, היא כבר חזרה להיות עם המשפחה שלה.

"ההחלמה שלה הייתה נס. העובדה שהיא בחיים זה נס", אמר דאג.

זה נס פשוט מדהים שמלאני שרדה והחלימה לגמרי, נכון? אני מאחלים לה ולמשפחתה רק טוב ובריאות בעתיד!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version