היום גיליתי

7 מאכלים מוכחים שיאיצו את הורדת המשקל שלכם!

קל מאוד לחשוב שכדי להוריד משקל צריך לאכול פחות, נשמע הגיוני בסך הכל, נכון? אני יאכל פחות, כך אני לא אשמין. אבל זו טעות גדולה.

אתם מבינים, לא כל המאכלים הם אותו הדבר בכל הקשור להורדת משקל. למעשה, חלק גדול מהתהליך מצריך אכילה רבה יותר של המזונות הנכונים שגורמים לשריפת שומן.

1. שמן קוקוס

 אל תתבלבלו מהעובדה ששמן קוקוס הוא עשיר בשומן; זה לא אותו השומן שתמצאו בהמבורגר. לא, שמן קוקוס מכיל חומצות שומן בינוניות שרשרת שהגוף אינו מאחסן בצחורה יעילה. במקום, הגוף מפרק את חומצות השומן והופך אותן לקטונים – מרכיב חשוב בהורדת משקל.

מחקרים הראו שחומצות שומן בינוניות שרשרת בשמן קוקוס גורמות לעלייה של 5% באנרגייה הגוף בזמן מנוחה ובכך הן שורפות 120 קלוריות נוספות ביום.

2. תפוחי אדמה

אל תאכלו צ'יפס; אלה לא תפוחי האדמה שאנחנו מדברים עליהם. לא, אנחנו מדברים על תפוחי אדמה מבושלים או אפויים. כשחוקרים בחנו 38 מזונות, כולל אורז חום ולחם מחיטה מלאה, הם מצאו שתפוחי אדמה מבושלים או אפויים גרמו להרגשת השובע הגדולה ביותר.

במילים אחרות, תאכלו תפוח אדמה ולא תרצו לנשנש שום דבר אחר. כבונוס, תפוחי אדמה מכילים חומרים מזינים רבים, מינרלים ו-ויטמינים שיתנו לכם אנרגיה לעשות ספורט. תזכרו לאכול אורגני!

3. קפאין

 מחקרים הראו שכמות קטנה של 100 מ"ג קפאין מעלה את קצב חילוף החומרים במנוחה ב 3-4%. הכמות הזו גם מעלה מגבירה את תהליך שריפת השוממן.

ההערכה היא שקפאין יכל לעזור לשרוף עוד 150 קלוריות ביום.

4. חומץ תפוחים

במחקר שנערך ב 2009, חוקרים מצאו שהמשתתפים במחקר שצרכו 1-2 כפות של חומץ תפוחים ביום חוו ירידה בהצטברות השומן בגוף. ההשפעה היא בזכות החומצה האצטית שהוא מכיל.

מחקרים נוספים הראו שאנשים שצרכו חומץ תפוחים עם כל ארוחה אכלו 200-275 קלוריות פחות ביום.

5. פלפלים חריפים

במשך שנים, מומחי בריאות אמרו שקפסאיצין, החומר הפעיל בפלפל חריף, מעלה את תרמוגנזה – שזהו תהליך שריפת השומן הטבעי של הגוף.

אך רק לאחרונה גילו שקפסאיצין מונע עליית משקל עתידית – קפסאיצין פועל בכך שהוא מסדיר את הגנים משקל הגוף.

6. טונה

כוס טונה מעילה 39 גרם חלבונים. מדוע זה חשוב? ובכן, מחקרים הראו שדיאטה עשירה בחלבונים מגבירה את חילוף החומרים עד לנקודה שאתם שורפים 260 קלוריות נוספות ביום.

במחקר אחר, חוקרים מצאו שדיאטת עתירת חלבונים מסייעת לנשים לאכול 441 קלוריות פחות ביום, וכתוצאה מכך הן מורידות 2.5 ק"ג בשבוע – על ידי אכילה!

יחד עם זאת – חשוב לאכול רק אורגני!

7. ביצים

במחקר שנערך בארצות הברית המשתתפים החליפו את הבייגל שהם אכלו לארוחת הבוקר בביצים באותו משקל כמו הבייגל. המשתתפים אמרו שהם מרגישים מלאים יותר, וכתוצאה מכך אכלו 400 קלוריות פחות ב 36 השעות שלאחר מכן.

ביצים הן עשירות בחלבונים, מה שגורם לכך שתאכלו פחות קלוריות.

שוב, חשוב לאכול ביצים אורגניות בלבד לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version