כל החתיכות של הפאזל נפלו במקומן.

ויראלי

אדם גלש באינטרנט – קפא כאשר ראה תמונת תינוק שלו ברשימה ישנה של ילדים נעדרים

By john

May 04, 2022

האם הרגשתם פעם כאילו שאתם לא שייכים למקום בו אתם נמצאים, או שלדברים בחיים שלכם אין משמעות? ההרגשה הזו בדרך כלל חולפת מהר. אבל עבור אלו שלא יכולים להיפטר מההרגשה הזו, לפעמים ישנה סיבה רצינית מאוד מאחוריה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

וכך זה היה עבור סטיב קרטר מארצות הברית. ערב אחד כאשר גלש באינטרנט, הוא מצא תמונה של עצמו בקונטקסט שגרם לו לקפוא במקום.

סטיב קרטר גדל יחד עם אמא ואבא בניו ג'רזי, ארצות הברית. כשגדל, סטיב הרגיש שמשהו חסר לו בחיים, אבל הוא לא בדיוק ידע מה הדבר הזה.

לסטיב כמעט ולא היו זיכרונות מהילדות שלו. הוא ידע שהוא אומץ כשהיה בן 4, בגלל שההורים המאמצים שלו אמרו לו את זה. והוא חשב שהסיבה שהוא מרגיש קצת אבוד היא בגלל שהוא היה ילד מאומץ. אבל כשגדל והתבגר, סטיב הבחין בדברים שגרמו לו לפקפק ברקע שלו. לדוגמא, לא הייתה לו תעודת לידה.

תגלית מפחידה באינטרנט

כשסטיב היה בן 35, השאלות לגבי עברו הציקו לו יותר מאי פעם. הוא קרא על אישה, שכאשר הייתה מבוגרת, גילתה שהאימוץ שלה לא היה חוקי. אז הוא מיד ניגש לאינטרנט ללמוד עוד על הנושא. הוא גלש לאתר missingkids.com, וזה היה הרגע בו ראה תמונה שגרמה לבטן שלו להתהפך.

בתמונה, תינוק שנראה דומה מאוד לסטיב היה בעמוד של הילדים הנעדרים. אבל התמונה הימנית גרמה לסטיב לרעוד כולו. הוא ידע שזה הוא בתמונה.

מסתבר שסטיב היה ברשימת הילדים הנעדרים. סטיב נחטף כשהיה תינוק. ואביו הביולוגי ואחותו לעולם לא ויתרו על התקווה שימצאו אותו יום אחד.

צפו בסרטון ותראו את סטיב מספר את הסיפור שלו ב CNN:

זה עשה לנו צמרמורת. בכל יום, תינוקות נחטפים בכל רחבי העולם, וכשהם גדולים, הם לא זוכרים דבר. 

בבקשה שתפו את הסיפור כדי שאנשים נוספים ידעו שהאמת תמיד מנצחת בסוף. ותמיד תשמרו על הילדים והנכדים שלכם.