היום גיליתי

"להתראות מתוקה": אבא שבור לב נפרד מבתו הקטנה בנשיקה אחת אחרונה

יש כמות יפה מאוד של אנשים טובים בעולם הזה. תודה לאל על זה. למרבה הצער, יש גם כמות גדולה מאוד של אנשים רעים. והסוג הכי גרוע שלהם זה אלו שפוגעים בילדים.

זה פשוט בלתי נתפס איך האנשים האלה מסוגלים להסתכל על עצמם במראה או אפילו לישון בלילה. מה גורם למישהו להתנהג באלימות כלפי ילד תמים? זו תמיד תהיה תעלומה עבורנו.

הסיפור הזה על התעללות בילדים הוא מחודש יולי האחרון. זה סיפור טרגי על משפחה בסלובניה. זה לא אידיאלי לספר סיפורים כאלה, אך אנו עדיין מרגישים שזה חשוב לספר אותם, על מנת שדברים כאלו לא יקרו שוב לעולם.

התמונה למעלה היא של ילדה קטנה בשם ארינה. למרבה הצער, ארינה כבר אינה איתנו עוד. היא הוזנחה על ידי רשויות הרווחה, מה שהשאיר אותה קורבן להתעללות של אמה ושל בן זוגה של אמה – התעללות כל כך קשה שבסופו של דבר היא מתה.

אביה הביולוגי, סנאד קרדסביץ', אהב את הילדה שלו מאוד. אבל זמן קצר אחרי שגרושתו, סאנדה אלילבביץ', החלה לצאת עם מירזן ז'קופי, האב החל להבחין בחבלות על הגוף של בתו הקטנה. זה קרה לעתים קרובות, אבל אף אחד לא לקח זאת ברצינות.

פעם אחר פעם, הוא יצר קשר עם רשויות הרווחה בסלובניה. הוא הסביר להם שהוא מודאג ושהוא לא בוטח באמה של הילדה ובבן הזוג שלה. אנשי רשויות הרווחה ביקרו בבית האם וערכו עמה ועם בן הזוג שלה ראיונות, אך מסתבר שלא היו מספיק ראיות כדי להוכיח התעללות, כך על פי הדיווחים.

זו הייתה הזדמנות נפלאה להציל את חייה של הילדה.

למרות מאמציו הרבים של סנאד, יום אחד הוא קיבל שיחת טלפון שאף אבא לא צריך לקבל.

לפי הדיווח של הדיילי מייל, אמה של ארינה התקשרה לאמבולנס וטענה שבתה הקטנה רצה בטעות לתוך רדיאטור ופצעה את עצמה.

אך הסתבר שארינה הייתה במצב הרבה יותר קשה ממה שחשבו. הפנים שלה התנפחו בצורה קיצונית, היא סבלה משברים בעצמות וחבלות נוראיות כיסו את כל גופה. לא היה סיכוי שילדה קטנה יכולה לעשות זאת לעצמה על ידי ריצה לתוך רדיאטור. לכולם סוף סוף היה ברור מה קרה. אך למרבה הצער זה היה מאוחר מדי.

הרופאים עשו כל מה שיכלו, אך הנזק כבר נעשה. הילדה הקטנה נפטרה אחרי יומיים בהם נלחמה על חייה. סנאד היה לצידה כל הזמן הזה ונפרד מהילדה הקטנה שלו בנשיקה.

התמונה שלו בוכה לצד בתו בזמן שהיא מחוברת למכונת הנשמה זעזעה מיליוני אנשים בכל העולם.

סאנדה ומירזן נעצרו ומשפטם עוד לא הסתיים. לפי הדיווחים, העונש המרבי אותו הם יכולים לקבל הוא עד 15 שנות מאסר.

מאז מות בתו, סנאד נלחם לצדק למענה. המקרה הגיע לאניה קופאץ' מראק, שרת העבודה, משפחה ורווחה בסלובניה, והיא הבטיחה שתעשה כל שביכולתה ותדאג לחקירה יסודית של המקרה.

ככל הגורל של הילדה הזו היה טרגי, אנו מקווים שהוא יעזור במניעת התעללות עתידית בילדים תמימים וחסרי אונים בידי ההורים האכזריים שלהם.

התעללות בילדים זה משהו שעדיין קורה בכל מקום בעולם. צריך להתייחס לזה ולעצור את זה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version