אלוהים אדירים!

ויראלי

רוצח פרץ לבית ומצא בני זוג עושים אהבה – קרע את בגדיו ובישר להם את החדשות הרעות

By john

May 02, 2022

לא קל לשמור על מצב רוח טוב במהלך חודשי החורף, ואם אתם גרים במקום קר במיוחד, זה עוד יותר קשה. קל להרגיש בדיכאון כשבחוץ קר והשמיים אפורים. אלה הזמנים שאתם צריכים משהו שישמח אתכם, שירומם את מצב הרוח שלכם – וצחוק טוב הוא בהחלט הפתרון.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

קראנו את הסיפור הזה היום, והיינו חייבים לשתף אותו איתכם. אנו מקווים שהוא יגרום לכם לצחוק בקול בדיוק כפי שהוא עשה לנו.

אסיר שהורשע ברצח מדרגה ראשונה נמלט מהכלא, הוא בילה את 15 השנים האחרונות שלו מאחורי סורג ובריח. הוא בדיוק הצליח לברוח, והיה עכשיו במנוסה. אחרי כחצי יום של ריצה ביערות, האיש סוף סוף הבחין בבית מרוחק.

כשהגיע אליו, הוא שם לב שהדלת האחורית אינה נעולה, הוא מיהר להיכנס פנימה כדי לחפש מזון ונשק. אבל במקום, הוא מצא זוג צעיר במיטה, עושה אהבה בתשוקה רבה.

Shutterstock

האסיר הנמלט הכריח את הגבר לרדת מהמיטה וקשר אותו לכיסא.

הוא קשר את האישה למיטה, ואז טיפס על המיטה ורכן מעל האש, ונראה היה שהוא מנשק אותה בצוואר. לפתע הוא קם ויצא מהחדר.

“אל תתנגדי”

הבעל גרר עצמו עם הכיסא לאורך החדר ואל אישתו ולחש לה, "מאמי, הבחור הזה בטח לא ראה אישה כבר שנים. ראיתי אותו מנשק אות בצוואר ואז יוצא במהירות מהחדר. פשוט תשתפי איתו פעולה ותעשי כל מה שהוא רוצה. אם הוא רוצה לשכב איתך, פשוט תזרמי איתו תעמידי פנים שאת נהנית מזה. לא משנה מה את עושה, אל תאבקי בו או תרגיזי אותו. החיים שלנו תלויים בזה! תהיי חזקה מתוקה, אני אוהב אותך".

האישה, עירומה למחצה, אמרה: "זו הקלה גדולה שאתה מרגיש כך. אתה צודק, הוא לא ראה אישה כבר שנים, אבל הוא לא נישק לי את הצוואר…הוא לחש לי משהו באוזן. הוא אמר שהוא חושב שאתה ממש חמוד, ושאל אם יש לנו וזלין בחדר האמבטיה. תהיי חזק מתוק, אני אוהבת אותך גם".

שתפו אם צחקתם!