היום גיליתי

סוד זול שיבריק את הסכו"ם שלכם במהירות – עם מרכיבים לא צפויים מהשירותים שלכם

כסף הוא דבר יפה, וסכו"ם יפה זה תמיד משהו שנחמד להוציא באירועים מיוחדים. אבל לכסף יש חסרון: הוא נהיה כהה וצהבהב עם הזמן, מה שמלכלך והורס את הברק היפיפה שלו.

למען האמת, זה לא משהו שחושבים עליו בדרך כלל, נכון? זו פשוט משימה שלוקחת הרבה זמן להחזיק את צבע הכסף היפה הזה לחיים, לא? טעות!

בכתבה הזו, אנו נציג בפניכם טיפים קלילים ביותר שיראו לכם איך להחזיק את הסכו"ם שלכם לחיים – בלי שימוש בכימיקלים ופתרונות יקרים. קראו את הכתבה, והרגישו חופשי להפיץ את הטריקים הביתיים האלה עם החברות והחברים שלכם. מי יודע, אולי הם יודו לכם אחר כך!

אבקת סודה לשתייה

אחד הטריקים השכיחים הוא לעשות פוליש עם אבקת סודה לשתייה. מרכיב הקסם הזה, שעובד טוב כמעט לכל משימת ניקוי, יכול לחולל פלאים גם לסכו"ם שלכם.

התחילו בכך שתניחו נייר אלומיניום במחבת, או בכיור או בקערת פלסטיק או זכוכית. הניחו על הנייר את הסכו"ם כך שיהיה מגע ביניהם. מלאו במים רותחים, מספיק מים שיכסו את הסכו"ם, ושפכו פנימה כמה כפיות של אבקת סודה לשתייה. המים יתחילו לבעבע.

חכו 10 דקות. ואז שטפו עם מים קרים והבריקו עם מטלית.

Shutterstock

משחת שיניים

זה אולי נשמע מוזר, אבל משחת שיניים היא עוד מרכיב קסם. הסיבה פשוטה מאוד: במשחות שיניים יש חומרים ששוחקים/משפשפים כשמנקים את השיניים, ויש לזה אותו אפקט על סכו"ם מלוכלך. אך השיטה הזו אינה מומלצת על סכו"ם שיקר לכם מאוד, מכיוון ששיטת משחת השיניים הזו יכולה לשרוט את המשטח.

כדי להתחיל, מרחו משחת שיניים על מטלית. שפשפו את הסכו"ם, הוסיפו עוד משחת שיניים אם צריך.

בסוף, שטפו את הסכו"ם והבריקו עם מטלית יבשה. התוצאה תפתיע אתכם מאוד!

Shutterstock

קטשופ

קטשופ הוא עוד מרכיב מפתיע שיבריק את הסכו"ם שלכם, למרות שזה לא יקרה מהר מאוד.

קטשופ מכיל חומרים חומציים שפועלים במגע עם כסף.

השתמשו בשיטה הזו כמו עם שיטת משחת השיניים – פשוט שפכו קצת קטשופ על מטלית, שפשפו את הסכו"ם, ושטפו. זה הכל!

Wikipedia

טיפים של אלופים:

לסכו"ם קצת מלוכלך, מספיק לעשות פוליש פעם אחת. אך אם הכסף מלא כתמים, יתכן ותצטרכו לחזור על הפעולה מספר פעמים.

זכרו שאם יש לכם סכו"ם עתיק שחשוב לכם מאוד, מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע לפני שמנסים את השיטות הללו. תמיד כדאי להיות בטוחים לפני.

Shutterstock

אל תהססו לשתף את הטיפים האלה עם חברות, כדי שגם הם יוכלו לנסות את הטריקים הביתיים החכמים האלה שיבריקו את הסכו"ם שלהן במהירות וביעילות!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version