היום גיליתי

17 דברים שנשים אומרות שגברים אף פעם לא מבינים – את מספר 9 צריך ללמד בבית הספר

לגברים ונשים יש הרבה במשותף, אבל ישנם גם הרבה דברים שמבדילים ביניהם. לגברים ונשים יש דרכים שונות לתקשר, מה שעלול להוביל לבעיות וסיטואציות מצחיקות מאוד.

בגלל הסיבה הזו, אספנו 17 דברים שנשים אומרות לעתים קרובות שגברים אף פעם לא מבינים בצורה נכונה. אך ראו הוזהרתם – זה לכיף, ולא משמש כעובדה מדעית, אז קחו זאת עם קמצוץ של הומור.

גברים, אתם יכולים לתלות את הרשימה על המקרר אם לא תהיו בטוחים מה בת הזוג או הידידה שלכם אומרת. אתם צריכים לפרש את מה שהן אומרות כהלכה – אבל לפעמים זה קל להגיד, קצת יותר קשה לעשות.

אנחנו חייבים להודות שהרשימה הזו הייתה מדויקת בצורה מפחידה עבורנו כולנו!

1. “זה שום דבר!”
נורות אדומות צריכות להידלק כאן. זה בהחלט משהו, וכדאי מאוד שתגלה מה זה במהירות אם אתה יודע מה טוב בשבילך.

2. “אני נראית שמנה בזה?”
זה בעצם אומר "אתה חושב שאני מכוערת", או לחלופין "אתה חושב שאני שמנה?". אז תעשו לעצמכם טובה, תחשבו פעמיים לפני שאתם עונים על השאלה הזו.

3. “תעשה מה שאתה רוצה!”
חכו רגע – לעולם אל תעשו זאת ללא בדיקה מעמיקה. למעשה, היא מאתגרת אתכם לעשות מה שאתם רוצים, ואם תעשו את זה, אתם תהיו בצרות צרורות! כדאי לכם לא לעזוב את צידה בשעות הקרובות, מותר לכם לעזוב אותה רק כדי ללכת לשירותים. זהו…

4. “מממ, בטח…”
זה לפעמים 'כן' מהוסס, אבל ב 95% מהמקרים זה אומר 'לא'. אז אם אתם מקבלים את זה בתור תשובה לשאלה "אני יכול להחליף את הערוץ למשחק כדורגל?", אז כדאי שהמשפט הבא שלכם יהיה, "בעצם, אני מעדיף שנדבר עכשיו".

5. “זה יהיה נחמד אם נוכל…”
זה אומר שהיא כבר החליטה מה אתם הולכים לעשות. אין כאן מקום למשא ומתן, וכנראה שהמקום כבר הוזמן מראש. אפשר לתרגם את זה "אנחנו הולכים ל…".

6. “בסדר!”
זה אומר שהדיון הגיע לסיומו, ואין לדבר על הנושא במשך 3 ימים לפחות. רק תזכרו שהיא ניצחה בויכוח.

7. “אני לא באמת רעבה…”
אבל אם תביאו לעצמכם אוכל הביתה – ולא הבאתם גם לה – אז כדאי שתארזו תיק ותלכו לישון אצל חבר. זה אומר שהיא תהיה רעבה בקרוב, וכשהיא תהיה, כדאי מאוד שיהיה אוכל בסביבה!

8. “אתה בכלל מקשיב למה שאני אומרת?”
כדאי מאוד שהאוזניים שלכם יעבדו, מכיוון שהיא עומדת להתפוצץ. אחרי ששומעים את המשפט הזה, אסור לכם לשאול אף שאלה בנושא למשך זמן רב – מכיוון שאז זה ברור שלא הקשבתם.

9. “זה תלוי בך”
אבל כדאי מאוד שתבחר נכון! דרך נוספת להגיד את זה היא "זה תלוי בך…לקבל את ההחלטה הנכונה, שאני כבר יודעת מה היא, אבל אני לא אגלה לך, בגלל שאתה אמור לדעת".

אם אתם מפרשים זאת פשוט כ'זה תלוי בך', אז אתם עומדים בפני עולם של צרות.

10. “אני אסיים תוך 3 דקות!”
תוסיפו ל 3 הזה עוד 0 אחריו, ואולי יותר. מותר לכם לזרז אותה אחרי כשעה – עד אז, שבו בשקט ואל תפריעו. אם אתם מאחרים, אז חשוב לציין שזו אשמתכם בלבד.

11. “תודה רבה”
לעולם אל תבלבלו את זה עם "תודה", שזה פשוט אומר תודה. אבל אם תוסיפו 'רבה', והמשמעות היא בדיוק ההיפך.

12. “תשכח מזה”
פישלתם ואתם צריכים להתנצל. זה אומר "אל תשכח מה קרה או שתתחרט על זה אחר כך".

13. “אנחנו צריכים לדבר…”
או או. אכלתם אותה. הגורל שלכם נחתם – ואין דרך לצאת מזה. אבל אם תתמקדו בהישרדות, אולי תצאו מזה בחיים…

14. “אתה חייב לעשות את זה כרגע?”
זה כמו שהיא תצעק "תפסיק את מה שאתה עושה עכשיו!". פישלתם וסדר העדיפויות שלכם התבלבל. בצורה פשוטה: יש דברים יותר חשובים שאתם צריכים להתמקד בהם כרגע.

15. “אני לא כועסת…”
זה אומר "אני רותחת מזעם כרגע שאני שוקלת לחנוק אותך – וזה גורם מכעיס אותי הרבה יותר שאתה אפילו לא רואה את זה, טמבל שכמותך!". כדאי מאוד שתשמרו על הלשון שלכם.

16. “אנחנו לא יכולים פשוט להפסיק לריב?”
אתם למעשה יכולים להרגיש גאווה במקרה הזה – זה אומר שניצחתם בויכוח, אבל היא לא רוצה להודות בזה כרגע. אז במקום להודות שאתם צודקים, היא בוחרת לסיים את הויכוח – ובכך היא מוודא שהיא תמיד תוכל להגיד אחר כך שזה היה תיקו.

17. “כואב לי הראש…”
אל תגעו בה, אבל מפעם לפעם תשאלו אם היא צריכה משהו. בשום פנים ואופן אל תנסו להיות אינטימים איתה – אלא אם היא ביקשה מכם. אחרי שהיא אומרת את זה, הסיכוי שיהיה סקס הערב זה כמו הסיכוי שהיא תודה שאתם ניצחתם בויכוח.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version