כל הכבוד לאבא!

ויראלי

ילד בן 6 עם אוטיזם הוחרם ולא הוזמן למסיבת יום ההולדת, אז אבא עשה מה שאף אחד אחר לא העז

By john

April 30, 2022

ילדים רוצים להיות כמו כל אחד אחר. הם רוצים להשתלב. הם לא רוצים להתבלט או להיות שונים. אז זה יכול להיות כואב ביותר כאשר מתעלמים מילד או משאירים אותו בחוץ בזמן שכל השאר נהנים ועושים חיים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

האבא שיין סטיבנסון לא יכל לסבול זאת יותר. בכל פעם שהייתה יום הולדת לאחד הילדים של חברים שלו, הם לא היו מזמינים את בנו בן ה 6, ריילי. הסיבה? ריילי סובל מאוטיזם. בסופו של דבר, זה הספיק לשיין והוא כתב ל'חברים בכאילו' שלו הודעת טקסט שמתפשטת ברשת כמו אש בשדה קוצים.

לריילי בן השש יש אוטיזם והוא לא יכול לתקשר עם ילדים בני גילו. אבל הוא מקשיב ומבין מצוין, הוא ילד מאושר מאוד, לפי אמא ואבא שלו.

אך ריילי מעולם לא קיבל הזמנה למסיבת יום הולדת, אפילו לא פעם אחת. זה שבר את ליבו של אבא שיין פעם אחר פעם. איך ה'חברים' של שיין אפילו לא הזמינו את ריילי אפילו פעם אחת כשלילד שלהם הייתה יום הולדת אבל כן הזמינו את כל שאר הילדים?

שיין הרגיש שהוא שמר את זה בבטן מספיק זמן, אז הוא שלח SMS לכל החברים שלו עם ילדים כדי ליידע אותם איך זה מרגיש להיות בצד השני.

"כן, אז זה התבשל כבר תקופה ארוכה אז הנה זה, ואתם יכולים לאהוב את זה או לשנוא את זה. לבן שלי ריילי יש אוטיזם, הוא לא מצורע; הוא בן 6 ואלו שאמורים להיות חברים שלי שיש להם גם ילדים עורכים גם מסיבות יום הולדת לילדים שלהם. אפילו לא הזמנה אחת, אפילו לא הזמנה אחת מז*%נת. תחשבו על זה בזמן שתלכו להד*$ן; יש לכם מושג עד כמה זה כואב?".

אישתו של שיין שיתפה בטוויטר את ההודעה הוא שלח, והפוסט הפך ויראלי בכל בעולם. ההודעה של שיין שותפה אלפי פעמים על ידי אנשים שרצו לעזור לו להפיץ את המסר. בין התגובות היו אנשים שכתבו: "איזה מזל שיש לו אבא כזה", ו "מדהים איך אבחנה יכולה למיין את האנשים שאתה מכיר ל 1. חראות, 2. חברים לכל החיים. הנה טיפ…החראות לא חשובים".

נפש של ילד היא עדינה. והפוסט הזה של אבא שנמאס לו יכולה לעזור לאנשים רבים להבין איך מעשה קטן יכול להיות בעל משמעות ענקית לילד קטן.