הפנים שלנו הם הדבר הראשון שאנשים רואים

ויראלי

מרחו את מסכת הפנים הטבעית הזו, ואחרי 5 דקות העור שלכן יראה רענן, צעיר ובוהק!

By john

April 30, 2022

הפנים שלנו הם הדבר הראשון שאנשים רואים. הפנים שלנו מהווים את הרושם הראשונים שאנשים מקבלים מאיתנו, ואין אחד שלא היה רוצה פנים נקיות ויפות.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

למרבה הצער, עור הפנים מושפע מגורמים רבים. סימני גיל כמו קמטים וכתמים שונים עלולים להופיע, קנה, פצעונים, צלקות ועוד ועוד.

זו הסיבה שאנשים רבים פונים למוצרי קומסטיקה – יקרים, לא תמיד יעילים, ואפילו מזיקים מכיוון שהם מכילים בתוכם כל מיני כימיקלים שאנו לא מכירים, ובכל זאת מורחים על הפנים שלנו.

בכתבה הזו נחשוף בפניכם מסכת פנים פשוטה אך יעילה ביותר וטבעית לחלוטין. כל מרכיב מלא בתועלות בריאותיות. עם המסכה הזו תוכלו להעלים כל מה שגורם לפנים שלכם להיראות ולהרגיש פחות טוב. המסכה הזו תנקה, תחייה, ותרענן את עור הפנים שלכם בלי שתצטרכו להוציא כמויות גדולות של כסף.

הבסיס של המסכה מורכב מחומץ תפוחים ואבקת סודה לשתייה. שני מוצרים שלבטח יש לכם בבית, ואם לא, ניתן לקנות בכל מכולת.

מרכיבים: 

אופן ההכנה:

דללו בחצי כוס מים 1 כפית של חומץ תפוחים. בכלי אחר, שימו את אבקת הסודה לשתייה ולאט לאט הוסיפו את המים עם חומץ התפוחים, סחטו חצי לימון פנימה ולבסוף הוסיפו את הדבש. ערבבו מספר דקות עד שמתקבלת תערובת אחידה.

שימוש:

לפני שאתם מורחים את המסכה יש לשטוף את הפנים היטב, זה יפתח את הנקבוביות ויסיר לכלוך מיותר, לאחר מכן ייבשו היטב עם מגבת רכה. לאחר מכן, מרחו בעדינות את המסכה, ותנו לה לשבת 5-10 דקות. לבסוף שטפו את מים חמים, וסיימו עם השפרצת מים קרים על הפנים אשר יסגרו את הנקבוביות.

העור שלכם יהיה בוהק, קורן ורענן!