היום גיליתי

זו הסיבה שלכל מכנסי הג'ינס יש כיס קטן בתוך הכיס הקדמי – האמת מאחורי זה תפתיע אתכם מאוד

תהיתם פעם למה יש בכל מכנסי הג'ינס כיס קטן בתוך הכיס?

ובכן, אנחנו תהינו. ולא משנה כמה ניסינו לחשוב על שימוש פרקטי לכיס הזה, פשוט לא מצאנו. הטלפון הנייד לא נכנס, והוא בכלל לא מתאים לשמור על כסף קטן או שטרות. ומפתחות? פחח…הצחקתם אותנו, לעולם לא תקבלו את המפתח חזרה.

אבל אל חשש, העיתון הבריטי האינדפנדנט טוען שיש לו את התשובה לשאלה הנצחית – והיא בטוח לא מה שחשבתם.

Shutterstock

בטח תהיתם לגבי זה. וזה לא משנה אם אלה מכנסיים של גבר או אישה, בכל מכנסי הג'ינס יש שני כיסים מקדימה ושני כיסים מאחורה. ובנוסף יש באחד הכיסים הקדמיים כיס קטן ומוזר. אבל למה הוא קיים?

באופן מעניין, כדי למצוא את המקור עלינו לחזור אחורה כמעט מאתיים שנה. הכיס הקטנטן הזה אינו תוספת מודרנית למכנסי ג'ינס; במקום, זהו פתרון פרקטי לבעיה שכבר לא קיימת בימינו.

מאחורי ההמצאה הזו עומד לא אחר מאשר יצרן הג'ינסים המפורסם ביותר בעולם – ליווייס.

לפי האינדפנדנט, הכיס הקטן הראשון נכנס לשימוש בתחילת המאה ה 19. הסיבה? כדי לסייע לאלו שלבשו ג'ינסים הכי הרבה – הקאובויים.

קאובויים או בוקרים היו רוכבים עם שעון הכיס הקטן שלהם קשור לרצועה או בתוך המעיל, אבל שתי השיטות האלה גרמו לכך שהשעון היה נשבר. אז ליווייס החלו לייצר ג'ינסים עם כיס קטן שנועד לשמור על שעון הכיס כך שלא יינזק. על ידי כך שהשעון היה בכיס, הבוקרים יכלו לרחב בלי חשש שהשעון ישבר. חכם!

לא הכרנו את זה בכלל. די מדהים שהעיצוב הזה נשאר עם הג'ינס עד לימינו אנו. אולי כבר אין יותר קאובויים בעולם, אבל כיסי השעון הקטנים שלהם בהחלט נשארו.

שתפו את הסיפור עם החברים והמשפחה שלכם, כדי שגם הם יכירו את האמת המדהימה הזו. אנחנו בטוחים שגם הם תהו לגבי בזה. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version