היום גיליתי

אבא שבור לב דיבר שבועות אחרי מותה של התינוקת – עכשיו יש לו אזהרה קריטית לכל ההורים הטריים

כמו רוב הזוגות המאוהבים, ג'ף ונטשה היו מאושרים לגלות שהם מצפים לתינוקת.

המחשבה של הוספת תינוקת קטנה למשפחה הייתה מרגשת ביותר. הם דיברו על זיכרונות שיהיו להם; הם לא יכלו לחכות לראות את הילדה שלהם גדלה לאישה צעירה.

אך מה שהם לא ידעו זה שהגורל של התינוקת שלהם היה אכזר, והיא נפטרה בגיל שלושה שבועות בלבד. רק כאשר רופאים בישרו לג'ף ונטשה איך התינוקת שלהם מתה, שהאבל הבלתי נשלט התחלף לכעס. כי רק אז הם הבינו שאת המוות שלה היה אפשר למנוע…

אחרי שלקח את הזמן כדי להשלים עם המוות של התינוקת שלו, ג'ף קיבל את הבמה בה היה מוכן לדבר. הוא בחר את פייסבוק כפלטפורמה לשתף את הסיפור הטרגי שלו על מה שקרה לבתו הקטנה, בניסיון לעורר מודעות ולהזהיר אחרים מפני סכנה פוטנציאלית שכיחה יותר ממה שאנשים חושבים.

במסר אמוציונלי, ג'ף כתב:

"הייתי שקט למדי מאז מותה של מלורי. לקח לי יותר מחודש לכתוב את זה, אבל אם מהמוות שלה יצא משהו טוב וזה ימנע מאחרים לחוות את כאב הלב, אז זה יהיה רשלני מצידי לא לנסות.

אם יש לכם תינוק חדש, או תהיו בסביבת תינוקות חדשים, שטפו ידיים. והרבה.

HSV-1 ידוע בתור וירוס של הרפס. הוא שכיח ביותר, וארגון הבריאות העולמי מעריך ש 67% מכל בני האדם בעולם נגועים בוירוס. ואם זה לא גרוע מספיק, אנשים רבים עם הוירוס לעולם לא יראו תסמינים של המחלה במהלך חייהם ויתכן והם אפילו לא יודעים שיש להם אותה. עבור תינוקות טריים, זה יכול להיות קטלני, כפי שהיה במקרה של מלורי. 

אתם אולי חושבים שזה היה אמור להיות קל לאבחון. בטח מישהו עם הרפס מגעיל נישק אותה בפה, נכון? מלורי מעולם לא באה במגע עם אדם עם הרפס פעיל. מעולם. אף אחד לא נישק אותה בפה. ולמרות זאת היא נדבקה ב HSV-1 בשבוע הראשון של חייה והיינו צריכים לראות אותה גוססת במשך שבועיים. מלורי לא יכלה לשמור על הידיים מחוץ לפה והעיניים והיא כל הזמן מצצה את האצבעות, אז זה כמעט ודאי שהוירוס עלה על הידיים שלה בשלב מסוים. אפשר להעביר את המחלה אפילו בלי הרפס פעיל.

היא לא הראתה תסמינים חוץ מחום גבוה במשך השבוע הראשון, ועד שהפצעים הופיעו זה כבר היה מאוחר מדי. בהתחשב בכך שליותר מחצי מהעולם יש הרפס, אנו לא מבינים מדוע כל כך מעט תינוקות מתים מהמחלה או מדוע הבת היפיפייה שלנו מלורי הייתה חלק מהסטטיסטיקה העצובה הזו, אבל אני משער שכך העולם עובד.

בבקשה, אם אתם קוראים את זה, תהיו זהירים ביותר ותקפידו לשטוף ידיים ליד תינוקות טריים. מבחינה סטטיסטית, כנראה שאתםת נגועים ב HSV-1 אם אתם מודעים לזה או לא".

כפי שג'ף מסביר בגבורה, זה חיוני לשטוף ידיים היטב אם אתם מתכוונים להיות בסביבה תינוקות. כשוירוס ה HSV-1 כל כך שכיח, קל מאוד להדביק אחרים, אנשים עם מערכת חיסונית חלשה – אפילו אם לא התכוונתם.

אנו מאחלים לג'ף, נטשה ושאר המשפחה שקט ושלווה. המחשבות והתפילות שלנו איתם.

בבקשה עזרו לג'ף להפיץ את האזהרה החשובה הזו על ידי שיתוף הכתבה בפייסבוק. לעולם אין לדעת, יתכן וזה יציל חיים!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version