שפת גוף יכולה לחשוף הרבה מאוד

ויראלי

זה מה שתנוחת הישיבה שלכם חושפת על האישיות שלכם

By john

April 27, 2022

שפת גוף יכולה לחשוף הרבה מאוד על הצורה שאדם מרגיש. היא יכולה להראות אם אתם עייפים, שמחים, או לחוצים. אף לא כל המחוות הפיזיות בולטות לעין, וישנם סימנים רבים שאתם אולי לא מודעים אליהם.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לכולנו יש תנוחת ישיבה בה אנו מרגישים הכי בנוח. זה לא משהו שאנחנו בוחרים. אנחנו פשוט עושים את זה. וכשאני חושב על זה, אני בדרך כלל יושב עם רגל שמאל על רגל ימין.

אך האם ידעתם שהדרך בה אתם יושבים חושפת דברים על האישיות שלכם? המשיכו לקרוא וגלו מה הן חמשת תנוחות הישיבה השכיחות ביותר ומה המשמעות של כל אחת מהן. האם אתם מזהים את התנוחה שלכם ברשימה?

תנוחה A

אנשים שיושבים כך הם כריזמתיים ויצירתיים. הם שמחים בחיים, ואין רגע דל בחייהם. הגישה הרגועה והנוחה שלהם מובילה אותם לחשוב שבעיות יפתרו מעצמן. יש להם נטייה לדבר לפני שהם חושבים, אך קל מאוד לדבר איתם.

תנוחה B

אנשים היושבים בתנוחה הזו הם חולמים. יש להם דמיון מפותח והחלומות שלהם לוקחים אותם למקומות. החבר'ה האלה הם בדרך כלל ה'נשמה' של קבוצת החברים שלהם או במקום העבודה. הם מחפשים הרפתקאות, אוהבים לטייל, ומכירים חברים חדשים בקלות. הם לא יושבים ומחכים לשנה החדשה כדי לקבל החלטות חשובות. כשיש להם רעיון, הם גורמים לו לקרות. אז אל תופתעו אם האנשים האלה לפתע יחליטו לעבור מקום מגורים, להחליף עבודה או בן/בת זוג. הם משתעממים מלהיות באותו המקום יותר מדי זמן.

תנוחה C

האנשים האלה מתקשים להתרכז ולשבת בשקט. הם מוקפים במה שאחרים היו מכנסים כאוס, אך עבורם זה הגיוני בהחלט. הם בררנים לגבי הסטייל שלהם, אך יודעים איך להירגע ולהרגיש בנוח.

תנוחה D

אנשים המעדיפים את התנוחה הזו הם אינטליגנטיים, דייקניים, ומנומסים. הם מעדיפים לשמור לעצמם את המחשבות והרגשות שלהם, ולא אוהבים שאחרים חולקים יותר מדי או מביעים יותר מדי רגשות בפומבי. אך הם לא מפחדים להתעמת עם אנשים, ולפעמים רואים אותם בתור מעליבים.

תנוחה E

האנשים האלה מרוכזים בקריירה שלהם ויעשו הכל כדי להשיג את המטרה. הם לא ממהרים להקים משפחה או להתמקם, אלא אוהבים לקחת את הזמן. יש להם מטרות גדולות והם מוכנים לעבוד קשה כדי להשיג אותן.

מדהים כמה הגוף שלנו יכול לחשוף עלינו. אני בהחלט מזהה את עצמי כאן.