אנשים רבים סובלים מבעיות בריאות הקשורות למערכת העיכול

ויראלי

משקה שלושה מיצים שינקה את כל הגוף שלכם מפסולת ורעלים מזיקים!

By john

April 26, 2022

אנשים רבים סובלים מבעיות בריאות הקשורות למערכת העיכול, כמו עצירות כרונית, צליאק, דלקת כיבית, ועוד ועוד.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

המעי הגס הוא איבר חיוני שעוזר להיפטר מפסולת ורעלים בגוף. אז חשוב מאוד לשמור על האיבר הזה בריא על מנת שיתפקד בצורה הטובה ביותר.

אם אתם רוצים לשמור על מעי גס בריא, עליכם לנקות אותו כדי להפחית חוסר נוחות, כאב, ולעזור לעיכול. אתם יכולים להשיג את כל זה בעזרת מנקה מעי גס ביתי, אשר פועל כמנקה רעלים טבעי.

דבר חשוב לפני שאתם ממשיכים לקרוא – חשוב מאוד להישאר בבית בזמן התהליך. התרופה מורכבת ממצרים טבעיים בלבד. היא תיפטר מפסולת ורגלים בגוף שלכם, ותפחית סימנים של עצירות.

התרופה מורכבת מתפוחים, לימון, מלח ים, וג'ינג'ר. המרכיבים הללו עשירים בחומרים מזינים ויספקו לכם את השיפור הכללי בבריאות שאתם זקוקים.

תפוח אחד ביום מרחיק אתכם יותר ויותר מתרופות מרשם. מיץ של לימון טרי יעיל מאוד לניקוי רעלים. הוא עשיר בויטמין C ומכיל נוגדי חמצון עוצמתיים.

הג'ינג'ר יעיל מאוד מכיוון שהוא משפר את פעילות במעי הגס ומפחית נפיחויות. מלח ים מסייע לפסולת ולרעלים לנוע דרך הגוף ומשפר את העיכול.

כמה לצרוך:

כל בוקר על קיבה ריקה

לפני ארוחת הצהריים

בערב מהשעה 18:00-19:00

בנוסף תוודאו שאתם שותים את 8 כוסות המים המומלצות ביום. אם אתם מודאגים מתופעות לוואי, התחילו את הטיפול לאט. אם אתם לוקחים תרופות, או בהריון, או סובלים מאלרגיה – חשוב מאוד להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים את הטיפול!

חשוב:

אל תעשו את הטיפול אם אתם סובלים מסוכרת

מרכיבים:

1 כפית מיץ ג'ינג'ר

2 כפות מיץ לימון טרי

½ כפית מלח ים

½ מיץ תפוחים טהור

½ כוס מים פושרים

* כמות למנה אחת

אופן ההכנה:

במחבת רגילה, שפכו 100 מ"ל מים וחממו אותם, אבל אל תביאו לרתיחה, מכיוון שעליכם לשתות ברגע שזה מוכן. לאחר מכן, הוסיפו את מלח הים וערבבו היטב, הוסיפו את המיצים: תפוח, ג'ינג'ר ומיץ לימון. ערבבו שוב.

את משקה מנקה הרעלים יש לצרוך פעם אחת ביום בלבד. אך אם אתם רוצים להמשיך את הטיפול, תעשו אותו בהפרש של שבוע בכל פעם.

העיכול שלכם ישתפר, והגוף שלכם יהיה נקי מרעלים!