היום גיליתי

בת שנתיים עיוורת עברה ניתוח עיניים – ראתה את אמא בפעם הראשונה בחיים וזה שובר את הלב

רובנו לוקחים דברים יומיומיים כמובן מאליו. כמו למשל היכולת לראות, לשמוע, ללכת ולדבר, אך ישנם אנשים שחיים בלי היכולות הללו.

מכל הדברים הללו, חיים בלי היכולת לראות זה אולי הגרוע מכל. היופי הפשוט של שדה ירוק, או של שמיים כחולים. אלו אוצרות שאנו לא יכולים לדמיין את החיים שלנו בלעדיהם.

וזו הסיבה שמצאנו את הסיפור הזה מרתק במיוחד. בגיל שנתיים בלבד, ניקולי פריירה חיה את כל חייה בלי היכולת לראות או לשמוע את אמא שלה. היא עברה מספר ניתוחים בברזיל, אבל אף אחד מהם לא הצליח.

אחרי שאמה של ניקולי, דיאנה פריירה, פרסמה את הסיפור שלה בפייסבוק, נפתח קמפיין כדי למצוא דרך להעניק לה את היכולת לראות. והתוצאות היו…ובכן, מדהימות.

כפי שהמיאמי הרלד מדווח, ניקולי אובחנה עם גלאוקומת ילדים זמן קצר אחרי שנולדה. הרופאים היו משוכנעים שהיא לא יכולה לראות אפילו אור, וקבעו שהיא תיאלץ לחיות את חייה בחשכה.

אבל אחרי שראה את הסיפור של דיאנה בפייסבוק, קורא אחד של המיאמי הרלד יצר קשר עם ארגון בשם Jackson Health Foundation, אשר שיתפו פעולה עם ארגון קווין גארסיה. שני הארגונים הצליחו לגייס מספיק כסף כדי לשלם 17,000 דולר עבור הניתוח של ניקולי.

אחרי שעברה את הניתוח – בו הפחיתו את רמת הלחץ בעיניים מ 50 ל 12 (הרמה הנורמלית אצל ילדים היא בין 10 ל 20) – הגיע היום לבדוק האם הניתוח הצליח.

בסרטון מרגש שצולם ברגע הסרת התחבושות, אנו רואים את ניקולי הקטנה בוכה ובהיסטריה. אבל כאשר הרופאים מסירים את התחבושות מעיניה, היא נרגעת. בדרך נס, היא עכשיו יכולה לראות בפעם הראשונה בחייה!

באופן טבעי, בשניות הראשונות היא הייתה מבולבלת, אבל אז היא רואה את אמא דיאנה והכל השתנה…

צפו בסרטון למטה כדי לראות ברגעים סוחטי הדמעות בה ניקולי רואה לראשונה בחייה:

בהחלט סרטון מרגש. איזה מדהים זה לראות מישהו שמצליח לראות בפעם הראשונה בחייו. אף ילד לא צריך לעבור את זה!

בבקשה שתפו את הסיפור הזה כדי לעשות כבוד לגיבורים שהצליחו לגרום לניתוח הזה לאפשרי, ושתפו את האושר עם המשפחה והחברים שלכם בפייסבוק.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version