היום גיליתי

גרמו לבית שלכם להיות יותר נקי מאי פעם בעזרת 7 הטריקים הפשוטים האלה

ישנן מטלות ומשימות ברחבי הבית ש…איך נאמר, הן הרבה פחות ממהנות.

לפעמים זה בגלל שהן גוזלות זמן רב, לפעמים בגלל שהן קשות, ולפעמים בגלל שתי הסיבות.

למרבה המזל, שבעת הטריקים האלה יחסכו לכם זמן רב, והבית שלכם יהיה נקי הרבה יותר מהר ממה שחשבתם.

1. תגידו ביי ביי לזבובים בעזרת לימון והתנור שלכם

קחו 2-3 לימונים, חתכו אותם לחצי והכניסו לתנור. השאירו את הדלת פתוחה באופן חלקי במהלך הלילה, ובבוקר, סגרו את הדלת והדליקו את התנור ל 5 דקות. תנו לתנור להתקרר, זרקו לפח את הלימונים, נקו את תחתית התנור ותיהנו מכך שאין לכם זבובים בבית.

2. חומץ הוא המפתח לניקוי כתמי מים עקשניים

בלי עזרה של שום דבר אחר, חומץ יסיר לחלוטין כתמי מים קשים מאזור הברז או מקומות אחרים. החומר החומצי מפרק את הצטברות הסידן בקלות ובמהירות.

3. נקו את הארונות עם שני מרכיבים שכיחים

ערבבו שמן ירקות ואבקת סודה לשתייה ביחס של 2:1 וקיבלתם מנקה ארונות אדיר! ספוג, מברשת שיניים ישינה או אפילו הידיים שלכם יהיו מושלמות לניגוב ארונות העץ.

4. לימון יאיר לכם את היום

אם יש לכם כיור לבן שנראה קצת מלוכלך, קחו לימון ואבקת סודה לשתייה כדי להיפטר מהכתמים. פזרו קצת אבקת סודה לשתייה על הכיור, והשתמשו בחצי לימון בתור סקוץ'. בונוס: זה מחסל חיידקים!

5. איך לנקות חריצים

מוצרי חשמל קטנים, מדפי מקרר, וכיורים הם רק כמה מהמקומות במטבח שלכלוך יכול להיתקע בחריצים שלהם. בעזרת קיסמים או מקלות לשיפודים, ניתן להגיע ולנקות את האזורים הקשים האלה כך שהכל ישאר מבריק ומצוחצח.

6. אבקת סודה לשתייה לניקוי רובה

זה לא משנה כל כמה זמן אתם שוטפים את הרצפה, אם הרובה מלוכלכת, הרצפה אף פעם לא תראה נקייה לגמרי. הכינו משחה של אבקת סודה לשתייה ומים, מרחו אותה על הרובה והשאירו כחצי שעה עד שעה. לאחר מכן, רססו את המשחה עם חומץ, תראו איך היא מבעבעת, ואז שפשפו שוב.

7. אם יש ריח לא נעים, שימו קצת חומץ על הכיריים

שפכו קצת חומץ לסיר והביאו לרתיחה. הטריק הפשוט יעלים ריחות לא נעימים של מזון ישן.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version