היום גיליתי

13 טריקים מעולים שיכניסו סדר וניקיון לבית שלכם, ויחסכו לכם ים של זמן!

ניקיון זה משהו שמצריך הרבה מאוד נחישות. לפעמים, אנחנו צריכים לבלות יום שלם ולהשקיע מאמץ גדול על מנת לסדר ולקנות את הבית להביא אותו לנקודה שאנחנו רוצים שהוא יהיה.

זאת הסיבה שהכנו עבורכם קיצורי דרך נפלאים שיביאו אתכם במהרה למקום בו אתם רוצים להיות.

כל אחד מהטריקים האלה יחסוך לכם זמן רב.

טריקים למכונת הכביסה

* אתם לא צריכים מוצרי ניקיון יקרים כדי לנקות את מכונת הכביסה. במקום, אתם יכולים להשתמש בחומץ רגיל. שפכו קצת למגירה של אבקת הכביסה, וכוונו לכביסה הארוכה ביותר. כשהיא מסיימת, מכונת הכביסה שלכם תבריק.

* טריק אחד שלא הרבה מכירים זה שיפור הביצועים של מוצרי הניקיון שלכם בעזרת חומץ. הוסיפו קצת לאבקת הכביסה (כשליש מכמות האבקה), והוא יסייע לנקות את הבגדים בצורה טובה יותר. זה נכון במיוחד לגבי בגדים צבעוניים.

* ישנם בדים שהם מגנט לפרווה של כלבים וחתולים. כבסו את הבגדים האלה עם חומץ, והפרווה לעולם לא תידבק אליהם שוב.

עבור אמבטיה נקייה ומצוחצחת

 איך אתם יכולים לנקות את האמבטיה בלי לעשות כמעט כלום? פשוט מאוד! קודם כל חממו קצת חומץ במיקרוגל (שיהיה חם אבל לא רותח). ערבבו את החומץ עם סבון נוזלי בבקבוק ספריי ביחס של 1:1, אך אל תנערו את הבקבוק – ערבבו אותו בעדינות. רססו את הנוזל על כל האמבטיה, השאירו 30 דקות, לאחר מכן נגבו עם ספוג. התוצאה תהיה הרבה יותר טובה מאשר ניקיון עם מוצרי ניקוי יקרים.

איך לכבס צעצועים של ילדים

 כל הורה מכיר את זה שהצעצועים של הילדים מפוזרים בכל הבית. הם מתפזרים על הרצפה ואוספים אבק מכל פינות הבית. אז לפעמים צריך לכבס את הצעצועים האלה. אך ישר דרך שתחסוך לכם זמן רב בפעולה הזו. הניחו את כל הצעצועים ברשת כביסה, ונקו אותם יחד במכונת הכביסה.

הסרת כתמים עקשנים

רבים מאיתנו נתקלו בפרץ היצירתיות של הילדים שחייבים להראות את כשרון הציור שלהם על הקירות, שולחנות והרצפה של הבית. וכמובן שהם עושים זאת עם מרקר בלתי מחיק. להיפטר מהכתמים האלה זו משימה שיכולה לקחת הרבה מאוד מן ומאמץ. אך ישנם כמה טריקים שוודאי לא הכרתם שישנו לכם את החיים מקצה אל הקצה:

* כדי להיפטר מטוש לא מחיק מהרצפה או השולחן, שימו קצת משחת שיניים רגילה על סמרטוט לח (עדיף סמרטוט מיקרופייבר), ושפשפו את השמחה לתוך הכתם.

* בנוסף אפשר להסיר כתמים של טושים בעזרת ספריי לשיער, דאודורנט או ארוסול. רססו על הכתם, ונגבו עם מים.

* שיטה נוספת היא להשתמש בסודה רגילה וספוג. שימו קצת סודה (המשקה) על ספוג, ושפשפו את האזור המוכתם, ושטפו עם מים. עכשיו הקירות שלכם יהיו נקיים – עד שהאמן שלכם יחליט ליצור יצירת אומנות נוספת.

איך להסיר כתמי לק

אם אי פעם הפלתן או שברתן בטעות בקבוק לק, אתן יודעות שזו טרגדיה כפולה: לא רק שאיבדתן את הלק האהוב שלכן, עכשיו גם יש לכן כתם שאי אפשר להסיר. אך ישנם כמה טריקים שאתן יכולות להשתמש בהם במצב כזה:

* לפני שהלק מתייבש, אתן יכולות להיפטר ממנו בעזרת מסיר לק אותו תשאירו כדקה על הלק שנשפך. לאחר מכן שפשפו את הכתם עם מגבת נייר, ואת השאר תסירו עם מחק גומי. אך אם הלק כבר התייבש, רססו אותם עם ספריי לשיער ונגבו עם מים חמים וסבון.

ואם הלק נשפך על השטיח? שימו מסיר כתמים, ונגבו עם סמרטוט לח.

לנקות את המיקרוגל

עם הטריק הזה, אתם יכולים לנקות את המיקרוגל תוך 5 דקות. חתכו לימון לחצי, ושימו אותו בכוס, והוסיפו מעט קינמון. עכשיו הניחו את הכוס במיקרוגל, והפעילו אותו על העוצמה הנמוכה ביותר למשך 5-10 דקות. הלימון יעזור לנקות ולחטא את המיקרוגל, והקינמון יסייע להיפטר מריחות לא נעימים.

למטבח נוצץ

 כדי לוודא שלא תעבדו קשה במשך שעות כדי לנקות את מטבח, נסו את הטריק הפשוט הזה. ערבבו סודה לשתייה עם שמן ירקות עד שנהיית משחה סמיכה. מרחו את המשחה הזו על כל מקום בו יש שאריות שמן/כתמים שומניים, והשאירו אותה 5-10 דקות. לאחר מכן נגבו אותה עם סמרטוט וסבון נוזלי.

היפטרו מאבק לנצח

ישנה דרך אחת להימנע מניקיון אבק שלוקח שעות על גבי שעות. שימו כמה טיפות שמן על מגבת נייר, ונגבו במקומות עם האבק. לאחר מכן נגבו שוב עם מגבת נייר יבשה. שכבה דקה תישאר במקום בו ניגבתם, והיא תמנע מהאבק להידבק ולהישאר שם שוב.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version