כמה רגעים אחר כך, התוצאה מדהימה!

ויראלי

זאת הסיבה שאמא תמיד שמה סודה לשתייה על כפות הרגליים. לא האמנתי לה עד שניסיתי בעצמי

By john

April 23, 2022

כשהיינו צעירים, רובנו הרגשנו שלאמא שלנו יש פתרון לכל סוג כאב ממנו סבלנו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

עכשיו שאנחנו מבוגרים ויש לנו ילדים משלנו, אנו נזכרים בפתרונות הביתיים האלה במקום לרוץ לבית המרקחת ולקנות תרופה יקרה. מה שרבים מאיתנו לא יודעים זה שאפשר להעניק הקלה בכאבים רבים בעזרת דברים שנמצאים בארונות המטבח שלנו.

ברשימה הזו, אספנו כמה תרופות ביתיות שהכרנו במהלך השנים, ואף תרופה לא מצריכה זמן או מאמץ מיוחד. את חלקן אתם אולי מכירים וחלק אולי חדשים לכם – אבל אתם תרצו ללחוץ על כפתור השיתוף אחרי שתקראו אותם כדי שגם החברים שלכם יוכלו להישאר בריאים ומאושרים עם הטיפים החכמים האלה.

1. הקלה בכוויות שמש

Shutterstock

יום בשמש הוא מושלם לגוף ולנשמה – אבל חשוב להיזהר ולהימרח מכיוון שכוויות שמש יכולות להוביל לסרטן העור וגם לכאוב מאוד.

אם העור שלכם נשרף ישנה תרופה טבעית שיכולה להקל בכאב. וכל מה שעליכם לעשות זה ללכת למטבח ולקחת קצת תה שחור! הכינו קנקן של תה שחור חזק מאוד ותנו לו להתקרר, לאחר מכן השרו מגבת והניחו אותה באזור הכואב – והחומצה הטאנית והתאוברומין בתה השחור יסירו חום מהכוויות בזמן שמרכיבים אחרים בשם קטצ'ינים יעזרו לרפא את העור.

2. עזרה לעקיצות חרקים

Shutterstock

כוויית שמש תקרה בשלב כזה או אחר של הקיץ, אבל להיעקץ על ידי יתוש או חרק אחר זה דבר אחר. זה לא נורא לבדיחה והגירוד יכול לחרפן כל אחד ואחת – אבל כדי להקל במצב, אתם יכולים להשתמש באבקת סודה לשתייה.

ערבבו עם מים כדי ליצור משחה ומרחו על העקיצה כדי להקל בגירוד. תרופות ביתיות נוספות שאפשר להשתמש בהן זה שמן עץ התה או בצל.

3. גרון כואב? אין בעיה

Shutterstock

נמאס לכם לקנות תרופות לגרון הכואב שלכם? תשכחו מהן! השתמשו בחומץ תפוחים, נוזל פלא אשר משתמשים בו כדי לרפא מחלות כבר מאות שנים. ערבבו 3 כפות חומץ תפוחים עם 3 כפות מים, גרגרו את תרופת הפלא כמה פעמים בשעה כדי לקבל תוצאות אופטימליות. החומץ מחסל בקטריות שגורמים לכאב הגרון.

4. הילחמו בתשישות

Pixabay

רובנו חושבים על כוס קפה גדולה שתעזור לנו להישאר עירניים במהלך היום. אבל פתרון פחות מוכר הוא עלי נענע טריים. הריח של הנענע הוא שמן ארומתרפי ידוע שנלחם בעייפות ויכול להיות דרך נפלאה להתחיל את היום!

בנוסף, אתם יכולים לאכול אותם. העלים הירוקים עשירים בויטמין C ו E, חומצה פולית, סידן וברזל.

5. ריפוי פצעים

Pixabay

לדבש יש תכונות חיוביות רבות כולל כוח ריפוי בגלל שהוא מכיל בקטריה ספציפית של חומצה לקטית. ישנם מדענים הטוענים שדבש יכול לשמש כאנטיביוטיקה. בגלל הסיבה הזו, דבש מהווה תרופה מצוינת לריפוי פצעים. הדבר הטוב ביותר הוא להשתמש בדבש בר בכלל שהוא מכיל כמות גדולה יותר של הבקטריה הבריאה הזו.

6. טיפול ביבלות

Pixabay

זה אולי נשמע מוזר, אבל מסקינטייפ יכול לטפל בבעיית יבלות! זה בגלל שהטייפ נדבק ליבלות וגורם להן למות. הניחו חתיכת מסקינטייפ על היבלת במשך שישה ימים. הסירו את הטייפ, נגבו והסירו את העור המת. חזרו על הפעולה עד שהורדתם לגמרי את הילבת – פשוט וחכם!

7. אמבטיית ריפוי לכפות הרגליים

Shutterstock

כשאתם מבלים כל היום על הרגליים רובנו משתוקקים לאמבטיה נעימה לכפות הרגליים. ובכן, בפעם הבאה שתרגישו כך, אל תשכחו להוסיף קצת מי פה. זה עוזר לשמור על כפות רגליים בריאות בזכות התכונות האנטי-בקטריאליות של שטיפת הפה. כפות הרגליים שלכם יודו לכם אחר כך!

אולי הכרתם כבר חלק מהטריקים האלה, אבל ברצינו לשתף אותם עבור אלו שלא הכירו, בגלל שהם כל כך חכמים, זולים ונוחים.

לחצו על כפתור השיתוף והפיצו את הטריקים האלה לחברים שלכם, כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהם. הם יודו לכם אחר כך!