אף אחד לא היה מוכן למה שהיה לה להגיד.

ויראלי

אמא שלחה מכתב לאישתו של בעלה לשעבר – כשהיא קראה את השורה האחרונה, הלב שלי נשבר

By john

April 23, 2022

 

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לעבור גירושים זו אחת החוויות הכי קשות שכל אחד ואחת יכולים לעבור בחיים. לפתע, החיים מתהפכים והדברים שתמיד חשבתם שיהיו שם כבר אינם.

וכך הרגישה קנדיס קרי. היא מעולם לא חשבה להיפרד מבעלה האהוב. היא בהחלט לא ציפתה שהוא ימצא אהבה אצל אישה אחרת כל כך מהר אחרי שמערכת היחסים שלהם נגמרה.

בתקופת כאב וריקנות, האמא הגרושה הקימה בלוג. היא בנתה קהל קוראים גדול, וכאשר קנדיס פרסמה פוסט בשם 'לאמא החורגת של בתי' היו אנשים רבים שציפו למשהו כועס ומלא אכזבה.

אבל זה לא היה דומה לאיך שקנדיס הגישה בקשר לסיטואציה. המכתב הפתוח והכנה שלה לאמה החורגת של בתה, אשלי, ריגש מליונים עד דמעות. הפוסט הפך ויראלי וקראו אותו בכל העולם.

המכתב קצת ארוך, אבל זה משהו שכולם צריכים לקחת את הזמן ולקרוא אותו. להראות כזו בגרות וסלחנות כשהחיים שלך למעשה מתמוטטים זה משהו שיש לנו כבוד אדיר אליו, ומגיעה לה כל התמיכה.

לאמה החורגת של בתי

מעולם לא רציתי אותך כאן. את פשוט לא היית חלק מהתכנית. כשגדלתי וחלמתי על המשפחה שתהיה לי אף פעם לא הכללתי אותך. לא רציתי שאישה אחרת תעזור לגדל את הילדה שלי. התכנית למשפחה שלי כללה אותי, את אבא ואת הילדים שלנו, לא אותך. אני בספק שאת רצית אותי בחייך. אני בספק שתכננת להיות אמא לילדה שלא את ילדת. אני בטוחה שהתכנית שלה למשפחה כללה אותך, אבא ואת הילדים שלך, לא אותי או את בתי. אני כמעט בטוחה שכשחלמת להיות אמא זה היה אמור להיות היום בו את תלדי ולא היום בו תתחתני עם בעלך. אני די בטוחה שלא תכננת שאני אהיה כאן. 

אבל לאלוהים יש תכניות משלו וכשמשפחה הקטנה שלי הפכה להיות שתי משפחות קטנות, אני ידעתי שאת תגיעי. 

בראש שלי את היית מפלצת נוראית והבת שלי לא רצתה שתתנהגי אליה כמו אמא בכלל, אף פעם! קיוויתי שלא תראי טוב ושהבת שלי לא תעריץ אותך. שאבא שלה ידע שהוא מתפשר על מישהי פחות טובה. הרוע הזדחל בי מכיוון שלא רציתי להתמודד עם העובדה שאישה אחרת תהיה אמא של הילדה שלי בזמן שאני לא נמצאת.

ואז את הגעת. 

כשפגשתי אותך לראשונה אני מודה שלא היית כפי שדמיינתי, ושביב של קנאה זרם בגופי. היית אמורה להיות מכוערת, זוכרת? אבל לא היית, היית יפיפייה. היית אמורה להיות זקנה בלה, זוכרת? אבל לא היית, היית אישה צעירה ומתוקה. 

התכניות שלי נהרסו. 

הבנתי לפי מבט שהיה לך על הפנים שהמפגש איתי היה קשה עבורך בדיוק כפי שהיה עבורי. הלב שלי מיד התרכך. אוף, החיוך המתוק שלך! תכננתי ממש לשנוא אותך. למה את הורסת את התכניות שלי? 

רציתי להתמרמר עלייך אבל את גרמת לזה להיוית בלתי אפשרי ומהר מאוד הייתי אסירת תודה לך. 

קיבלתי את בתי מהרגשה הראשון ואהבת אותה ואת אבא שלה אהבה ללא תנאי, וזו מתנה אמיתי עבור כולנו. כללת את בתנו בכל מה שאת עושה וגורמת לה להרגיש נאהבת ומוערכת. שמת את מערכת היחסים שלה עם אביה מעל שלך ורק אישה אמיצה וחזקה יודעת איך לעשות זאת בכזה חן. 

ידעתי כשאבא שלה ואני החלטנו להתרגש ולגור בבתים נפרדים שיהיו זמנים שהיא תזדקק לי, ושאני לא אהיה שם. אני אסירת תודה שאת שם בהיעדרותי. אני אסירת תודה שאת מבינה את שנות העשרה שלה ולא דוחה אותה. היא צריכה אמא בבית שלך ואת עשית עבודה מדהימה עבורה. 

כיבדת את התפקיד שלי כאמא מהרגע הראשון. אני מעריכה את זה שאת תמיד בודקת איתי כשאת לא בטוחה שאת עושה את ההחלטה הנכונה איתה. אני יודעת שהמצב שלנו הוא נדיר. זה לא שכיח שאמא ואמא חורגת מתכתבות כדי להזכיר שהן אוהבות ומכבדות אחת את השנייה. את באמת מתנה משמיים. 

בגללך ובגלל האומץ שלך להיות אמא לבת שלנו כפי שאת עושה, היא תהיה אישה טובה יותר. היא תגדל עם יותר אהבה משאי פעם דמיינתי. זו לא הייתה החלטה שלך לבית בת להורים גרושים ולמרות שלא הייתי מאחלת זאת לאף ילד אני אסירת תודה שעכשיו יש לה 4 הורים שאוהבים ומכבדים אחד את השני. היא מלאת חמלה בשל כך ומבינה שכישלון בדבר אחד יכול להפוך לברכה בדבר אחר. 

אני לא רואה אותך בתור ממלאת מקום כשאני לא נמצאת. את אמא שלה כשהיא איתך וכשהיא איתי. היא נרגשת להתקשר אלייך ולספר לך את הסיפורים שלה כשהיא בבית שלי וזה גורם ללב שלי לקפוץ מאושר. אני מתמלאת גאווה כשאת עוטפת אותה בידייך ונותנת לה חיבוק אוהב וכנה בכל פעם שאתן מתראות.

אני מודעת לחלוטין איך זה נראה כשאמא לא מסוגלת לקבל את האמא החורגת בחייה. התודה וההערכה נוזלת ממני על כך שאנו מסוגלות להתעלות על דבר כזה ולעשות את מה שבאמת נכון עבור הבת שלנו. תודה שאת בוגרת מספיק ומכבדת מספיק להיות אמא יחד איתי. 

אני מבטיחה תמיד לכבד את מה שיש לך להגיד על הבת שלנו. אני מבטיחה אף פעם לא להמעיט בתפקיד שיש לך בחייה או לגרום לך להרגיש שאת לא אמא שלה. אני מבטיחה לגדל ולחנך אותה להיות אסירת תודה שיש לה שתי נשים חזקות ואמיצות בחיים שלה שלשתיהן יש האומץ להיות אמא שלה יחד. למרות שהסיטואציה שלנו שקטה ושלווה, אני מתפללת שהיא לעולם לא תהיה בה, אבל אם היא אי פעם תמצא עצמה במצב כזה אני מבטיחה להיות עבורה דוגמא לאיך הורות משותפת צריכה להיות. 

אישה יקרה, את יהלום נדיר ויפיפה. 

שאלוהים יברך אותך ואני אוהבת אותך.

קרדיט: womenwithworth.wordpress.com

הבגרות והסלחנות שיש לקנדיס היא באמת נדירה בעולם הזה.