מזעזע

ויראלי

9 טיפים מזעזעים ומחרידים לחיי נישואים מאושרים משנות ה 50

By john

April 22, 2022

בשנות ה 50 היו הרבה דברים נפלאים. המכוניות היו יותר יפות, אנשים בילו יותר זמן בחיק המשפחה, והכל היה הרבה יותר פשוט.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אך ישנם גם דברים מסוימים שיש לנו נטייה לשכוח, כמו למשל הדרך נוראית לאיך נישואים היו 'אמורים' להיות.

אתר Mental Floss אסף לאחרונה חוקים פשוט איומים שנשים היו אמורות למלא כדי שיהיו להן חיי נישואים טובים ומאושרים. לא רק שאלא חוקים פוגעים, אלא שחלקם פשוט מגוחכים!

כל אחד מהחוקים הגיע ישירות מ'מומחי נישואים' של אותה תקופה.

אחד ה'מומחים', ד"ר וויליאם ג'וזף רובינסון כתב, "כל אישה צריכה ללבוש את התחתונים האיכותיים ביותר שהיא יכולה לקנות. והצבע המועדף צריך להיות ורוד". כמובן שבחוקים לא היו רושמים התחתונים שהגבר צריך ללבוש כדי שהאישה תהיה מאושרת.

המשיכו לקרוא וגלו אילו טיפים מחרידים לנישואים היו בשנות ה 50.

1. חיוך שווה המון

נשים בשנות ה 50 היו צריכות לזייף חיוך כל הזמן, רק כדי שהן יראו מאושרות. אם אתם שואלים אותנו, הבעל היה צריך להרוויח את החיוך הזה בעזרת אהבה וכבוד.

2. תהיי בשקט

אישה לא הייתה אמורה לפקפק או להטיל ספק בבעלה. וכמובן שהיה אסור לה להרגיז אותו, או שהוא היה הולך לחפש אהבה במקום אחר. זה בחיים לא היה עובר היום!

3. לבשי תחתונים ורודים

לא רק שאמרו לנשים ללבוש תחתונים ורודים, אלא הם היו אמורים להיות מתחרה ומקושטים. מעניין איזה תחתונים הבעל היה אמור ללבוש – משהו אומר לנו שהם לא היו מושכים במיוחד.

4. אל תתני שהילדים יפריעו

ילדים יהיו ילדים – אלא אם כן אבא בסביבה. זה היה התפקיד של האישה לשמור שהם יתנהגו יפה. אך נשים היום יודעות שהורות היא אחריות משותפת.

5. אם תבשלי טוב, בעלך ישאר נאמן

חוששת שבעלך יעזוב אותך? פשוט תבשלי טוב יותר!

6. תשקיעי במראה שלך בדיוק כמו שאת משקיעה בארוחת הערב

אם גידול הילדים ובישול הארוחות לא היה מספיק, אז אישה הייתה צריכה להיראות מושלם. נשמע הגיוני. זאת אומרת, איזו אישה לא שואבת אבק בנעלי העקב שלה בציפייה שבעלה יחזור הביתה?

7. אל תהיי מינית או מתחסדת מידי

מיניותה של אישה הייתה עדינה כמו תרגיל שיווי משקל. למרבה המזל, היום לנשים מותר להביע עצמן איך שהן רוצות.

8. אל תכעסי אם בעלך בגד בך

כמובן, אם הבעל אכן בגד, האישה חייבת לסלוח לו. אחרי הכל, כל שאר 'חוקי הנישואים' מרמזים על כך שזו אשמתה אם הוא הלך לרעות בשדות אחרים.

9. זכרי שהגבר הוא השולט

ואחרון חביב, היה חשוב לדעת שהגבר הוא זה ששולט בבית. אם אתם שואלים אותנו, היום ישנם הרבה יותר בתים בהם האישה היא זו שמנהלת את ההצגה.

הטיפים האלה לחיי נישואים מאושרים הם פשוט מזעזעים, אבל משהו אומר לנו שנשים של ימינו היו צוחקות בפרצוף של 'מומחה' שהיה נותן להן את העצות הללו.