נס שהוא שרד.

ויראלי

ילד בן 12 שרד לאחר שקפיץ של טרמפולינה ניקב לו את הגב: "עף כמו כדור של אקדח"

By john

April 20, 2022

אם יש לכם ילדים סיכוי טוב שיש לכם טרמפולינה בחצר הבית. הן יכולות להיות מהנות מאוד, אבל תמיד חשוב לזכור על בטיחות הילדים. הן יכולות להיות מסוכנות – מדי שנה נפצעים כ 100,000 ילדים בגלל תאונות טרמפולינה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבל סיפור טרמפולינה אימתי של ילד אחד היה ביזארי לחלוטין – הוא שרד פציעת שהייתה עלולה להיות קטלנית שנגרמה בגלל קפיץ לא תקין שחדר לו לגב.

ג'יימי קווינלן הוא ילד בן 12 מאנגליה. לפני מספר חודשים הוא שיחק על הטרמפולינה יחד עם חברים שלו. וכפי שסיפר, הוא הציע לחברים שלו שהם כולם יקפצו עליה בו זמנית.

הוא הודה שהוא 'התנהג בטיפשות' אבל אף אחד לא יכל לחזות את מה שיקרה.

"אז הרגשתי משהו מאוד מוזר בגב שלי", הוא אמר. "התברר שזה היה אחד הקפיצים".

Boy, 12, survives 'freak' trampoline accident after metal spring shot into his back 'like a bullet' https://t.co/MDOPml9ODZ pic.twitter.com/RTo9de8HB3

— FOX 32 News (@fox32news) September 5, 2019

קפיץ המתכת עף מהטרמפולינה במהירות של יותר מ 100 קמ"ש, וחדר לגב של הילד לעומק של כ 6 ס"מ.

החברים של ג'יימי הסתכלו באימה, והוא ירד מהטרמפולינה בכאבים אדירים. ההורים שלו הבהילו אותו לבית חולים מקומי, ומשם העבירו אותו באמבולנס לבית חולים גדול יותר.

"כשהייתי בחדר ההמתנה חששתי מאוד", אמר ג'יימי. "לקח להם כ 10 דקות להוציא את הקפיץ מהגב שלי".

ג'יימי מחלים עכשיו מהפציעה: "לפעמים זה מרגיש שהקפיץ עדיין בגב שלי, אבל אני מרגיש טוב יותר עם כל יום שעובר", אמר ג'יימי. "אני מרגיש שהקלה שזה לא נגמר גרוע יותר".

הוא צודק: הקפיץ פספס במעט את עמוד השדרה שלו, ובמהירות הזו, אם הקפיץ היה פוגע באיבר אחר, זה היה עלול להיות קטלני.

"הקפיץ התנתק מהטרמפולינה כמו כדור של אקדח", אמר איאן, אבא של ג'יימי. "אם הוא היה פוגע במקום אחר בגוף של ג'יימי, בראש או בצוואר שלו, היו יכולים לאבד אותו".

"זה היה נורא וזה ממש הפחיד אותי. זה יכול לקרות לכל אחד. ג'יימי היה ממש אמיץ".

ג'יימי אמר שהרופאים מעולם לא ראו דבר כזה, אבל אבא שלו רוצה שהורים יזהרו עם הטרמפולינה שיש להם בבית. לקורבן הבא אולי לא היה את המזל שהיה לג'יימי.

"אני רוצה שאנשים יהיו מודעים לסכנות שבטרמפולינה אם אין כיסויים על הקפיצים, או שיש רווח", הוא אמר.

כבר ראינו בעבר שהקפיצים מתנתקים מטרמפולינות. 

לפי המשרד לבטיחות הצרכן בארצות הברית, ישנן אלפי פציעות הקשורות לטרמפולינות. בשנת 2012 בלבד היו 94,000 מקרים שהגיעו לבית החולים בגלל פציעות טרמפולינה. 

אז אי אפשר להיות בטוחים מדי בכל הנוגע לטרמפולינה, והסיפור הזה מראה את הסכנות הלא צפויות שהן מהוות. בבקשה שתפו את הסיפור כדי שאחרים יהיו מודעים לזה.