כביסה לא צריכה להיות מבאסת.

ויראלי

כביסה לא צריכה להיות מבאסת. אמא השתמשה בשטיחים לכיור שעולים 5 שקל לטריק הכביסה הגאוני הזה!

By john

April 20, 2022

חנויות הכל בדולר הן נפלאות, וגם אם אין יותר מדי כאלה בישראל, עדיין אפשר למצוא פריטים נפלאים וזולים בחנויות כמו מקס סטוק (הכל נפלא כשהוא זול, לא ככה?).

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

בכל מקרה, אם לא הלכתם למקס סטוק, אז אתם מפסידים. ורוב הסיכויים שהבית שלכם מבולגן גם כן.

אתם מבינים, אתם יכולים לא רק למצוא מלא דברים שאתם בטח לא צריכים אבל פשוט חייבים לקנות בגלל המחיר הזול שלהם, אלא גם, אתם תמצאו מלא פריטים רנדומליים שיכולים להיות שימושיים ביותר: כמו למשל לעזור לכם לארגן ולסדר את הבית.

משימוש בתבניות קרח לאחסון תכשיטים קטנים, מתלה לנעליים שמאחסן נייר עטיפה וסלים קלים שמונעים מהמדרגות שלכם להפוך לארון אחסון נוסף. ישנם טריקים רבים של חנויות זולות שאתם פשוט חייבים לנסות. והיום אנו נראה לכם את אחד מהם.

כביסה זו מטלה שאף אחד לא רוצה לעשות ורובנו עושים אותה על בסיס יומיומי אם אנחנו לא רוצים שהבית שלנו יהפוך להרי כביסה מלוכלכת. הכביסה היא החלק הקל שבעניין, אבל זה הקיפול שלאחר מכן גורם לכם לתלוש את השיער מרוב עצבים, נכון? ובכן, אמא אחת אמרה לא עוד על כך שהיא היחידה שמקפלת את הכביסה בבית, אז היא עשתה עצירה בחנות הכל בדולר.

מה היא קנתה? שישה שטיחי פלסטיק לכיור ומסקינטייפ (איזולירבנד גם עובד). היא הביאה אותם הביתה הדביקה אותם יחד בשלוש שורות של שניים, או שתי שורות של שלושה – תלוי איך אתם מסתכלים על זה, תצא לכם אותה הצורה בסוף.

אז היא קראה לילדים האהובים שלה להר הכביסה ולימדה אותם את טריק הקסם שילמד אותם מה היא אחריות ויסיר ממנה לפחות מטלה אחת בבית.

רוב הילדים – אפילו ילדים קטנים בגיל שנתיים יכולים להצטרף לקיפול הכביסה הכיפי! הם פשוט צריכים להניח את החולצה על השטיחים המודבקים, לקפל פנימה את החלקים, והופה! הבגדים מקופלים!

החלק הטוב הוא שרוב הילדים רוצים להשתמש בשיטה הזו, מה שגורם להם להתרגש לעזור לאמא.

אם נמאס לכם שאתם היחידים בבית שמקפלים כביסה, ואם אתם רוצים ללמד את הילדים שלכם אחריות בלי כל הבכי והתקפי הזעם שבדרך כלל מגיעים יחד עם זה, קפצו לחנות, וקנו את הפריטים שאתם צריכים. אבל אל תופתעו אם תצאו מהחנות עם יותר ממה שתכננתם.

צפו בסרטון למטה ולמדו איך להכין את הטריק הגאוני הזה: