היום גיליתי

האפיפיור נישק תינוקת על המצח – חודשיים אחר כך ההורים גילו את ההשלכות המצמררות

ישנם רגעים בחיים שנצרבים בזיכרון, לא משנה כמה זמן עבר. לדוגמה, אנשים תמיד זוכרים את הרגע בו האח הקטן שלהם נולד, או ניתוח שעברו כשהיו קטנים – גם אם חלפו 30 שנים.

ואתם אולי זוכרים את הדברים האלה – אבל הם מחווירים לעומת הסיפור של משפחת מצ'יאנטוניו, כאשר בתם ג'יאנה פגשה את האפיפיור פרנציסקוס בפילדלפיה.

המשפחה קיבלה טלפון מחבר שעובד ב FBI, דוני אספר. הוא עזר בסידורי האבטחה של האפיפיור והנחה אותם להגיע למרכז העיר במהירות אם הם רוצים סיכוי לפגוש אותו. המשפחה שמעה להוראות ומיד עשתה דרכה למרכז העיר.

דוני רצה שהבת של החברים שלו, ג'ואי וקריסטן, תפגוש את האפיפיור. ההורים הם קתולים אדוקים וג'יאנה הקטנה אובחנה עם מחלת דם נדירה וגידול סרטני.

הם התפללו שיצליחו לקבל ברכה מהאפיפיור. אך זה בדיוק מה שזה היה…תפילה. במקום היו אלפי אנשים שניסו גם הם לפגוש את האפיפיור, והמשפחה חששה לנסוע למקום, מחשש שהמצב של ג'יאנה יחמיר בגלל ההמון והצפיפות הצפויה להיות במקום.

אך בסופו של דבר הם החליטו להתעלם מכל תמרורי האזהרה ולצאת למרכז העיר, והם מודים על כך עד היום.

המשפחה הלכה למקום בו האפיפיור היה אמור לעבור. ברגע שג'ואי ראה את האפיפיור פרנציסקוס עושה דרכו לכיוון המיקום שלהם, הוא החזיק את התינוקת ג'יאנה גבוה גבוה כדי לעורר את תשומת ליבם של המאבטחים. אחד מהם הבחין בילדה ולקח אותה לאפיפיור.

שם, בין אלפי הצופים, האפיפיור נישק את ראשה של הילדה, ונתן לה ברכה.

ברגע שנגמר היום, המצב חזר לקדמותו. הביקורים אצל הרופא היו תכופים והמשפחה נשארה חיובית למרות המצב.

אבל אז, שישה שבועות בלבד אחרי המפגש של ג'יאנה עם האפיפיור, ג'וקי וקריסטן זכו לשמוע חדשות שהיו בגדר נס. הסריקות הראו שהגידול התכווץ באופן משמעותי, מה שאיפשר לג'יאנה להתחיל בתהליך ההחלמה.

האם לנשיקה של האפיפיור הייתה השפעה? לעולם לא נדע בוודאות, אבל המשפחה בהחלט מאמינה שכן. "הנשיקה הייתה עבודתו של אלוהים, זה בטוח", הם אומרים.

צפו בסרטון למטה לפרטים נוספים אודות הסיפור המדהים:

האם אתם מאמינים שאלוהים השתמש באפיפיור בתור שליח שיבריא את התינוקת ג'יאנה? המשפחה בהחלט מאמינה כך.

בכל מקרה, זה נפלא שהגידול של הילדה התכווץ בצורה כל כך משמעותית, ואנו מאחלים לה רק בריאות ואושר בחיים. שתפו אם אתם מאמינים בניסים!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version