היום גיליתי

7 טריקים שיהפכו את חדר האמבטיה שלכם לארמון של ניקיון

השירותים הם אחד החדרים הכי חשובים בבית מכיוון שזה המקום בו אנו מבצעים את היגיינה האישית שלנו ואת הצרכים הבסיסיים, ובגלל הסיבה הזו, למרות שזה המקום בו אנו מתפנים, הוא חייב להיות החדר הנקי ביותר.זה בשל העובדה שהמגע שיש לנו עם המשטחים בשירותים משפיע מאוד, ואתם יכולים לדמיין כמה חיידקים יש בהם, ועם הזמן זה רק יכול להחמיר ואנו עלולים לחלות או לקבל זיהום רק מישיבה על האסלה.לכן שירותים נקיים, לבנים ובהירים, כמו גם ריח נעים, הם הרבה יותר נעימים לאנשים שגרים בבית וגם לאורחים שבאים לבקר. אז נכון, אף פעם לא כיף לנקות את השירותים, וזו מטלה שאף אחד לא רוצה לעשות, אבל בשביל חיים נקיים ובריאים יותר אין לנו ברירה. וכדי להקל לכם על החיים, אנו מציגים בפניכם היום 7 טריקים שיהפכו את המטלה הזו לקצת יותר קלה ונעימה.

מלאו אחר ההוראות והשירותים שלכם יראו ויריחו נפלא כל הזמן

לא כולם חולי ניקיון, ויש כאלו שרק מעבירים מברשת וחושבים שהם סיימו. אבל ישנן עוד דרכים קלות שישיגו תוצאות נפלאות, המשיכו לקרוא וגלו אותן:

1. הלבנת האמבטיה 

כדי שהאמבטיה שלכם תקבל שוב את הצבע הלבן המקורי שלה, השתמשו ב 4 ליטרים של מים עם חצי כוס חומץ, כוס אלכוהול, ורבע כוס אבקת סודה לשתייה. שטפו את המשטח ותנו לנוזל לפעול במשך 15 דקות, לאחר מכן שטפו עם מים קרים.

2. ניקוי ראש המקלחת

ראש המקלחת שלנו יכול להתמלא כתמי מים, אבל זו לא סיבה להחליף אותו. מלאו שקית עם חומץ ותלו אותה על ראש מקלחת – כך שהדוש יהיה בתוך השקית, ושקוע בנוזל. השאירו את השקית כ 10 דקות, ואז שטפו עם מים.

3. מראות נקיות

אם אין לכם ספריי לניקוי מראות, אתם יכולים להשתמש במי חמצן (אוקסיג'ן פרוקסייד) ואבקת סודה לשתייה. המראה שלכם תבריק שוב.

4. ניקוי האסלה

קחו 100 מ"ל מים חמים, 3 גרם אבקת סודה לשתייה ו 2 גרם מיץ לימון. טבלו בתערובת מטלית או ספוג ונגבו את האסלה.

5. מברשת אסלה

אם אתם רוצים לגרום למברשת האסלה שלכם להיראות כמו חדשה, השתמשו באבקת סודה לשתיה, מלח וחומץ, ושטפו עם התערובת הזו את המברשת.

6. הסרת חלודה

אם ידיות הדלת חלודות, השתמשו בתערובת של מלח ולימון, נגבו איתה את הידיות, תנו לתערובת לשבת על הידיות במשך כל הלילה, ושטפו אותן בבוקר למחרת.

7. ניקוי התקרה

כדי לנקות את תקרת חדר האמבטיה, השתמשו בתערובת של מים וחומץ בכמויות שוות, ועם סמרטוט נגבו את התקרה, כך תוכלו לנקות אבק, לכלוך ועובש.

השתמשו בטיפים הללו כדי לגרום לחדר האמבטיה שלכם להבריק ולהיראות כמו חדש!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version