היום גיליתי

6 סכנות בריאותיות לילד שלכם שאתם צריכים להכיר

הילדות היא תקופה נפלאה, והורים מוכנים לעשות הכל כדי לגרום לילד שלהם לחייך ולצחוק. אבל לפעמים קל לקחת את הדברים קצת רחוק מדי.

דיילי באזז מצא חמישה דברים שעושים יותר נזק מתועלת לילדים שלכם.

6. הליכונים לתינוק ו Jumperoo

© depositphotos © Adrian Gonzales/flickr

הם עושים יותר נזק מתועלת. הליכונים לתינוק וג'אמפרו כבר נאסרו לשימוש בקנדה.

כדי להקטין למינימום את הסיכון לנזק, השתמשו במתקנים תחת השגחת מבוגר במשך 15 דקות פעמיים ביום ורק אחרי שהתינוק מסוגל לקום באופן עצמאי. בנוסף, התייעצו עם אורתופד כדי לדבר על אמצעי זהירות.

5. מיץ וחלב

© depositphotos © pixabay

מיץ פירות מפוסטר הוא דל בויטמינים אך עשיר בסוכר אשר גורם לבעיות שיניים והשמנת יתר.

חלב פרה הוא דל בברזל אך עשיר מדי בחומרים מזינים אשר אינם חיוניים לתינוקות. הוא עלול לפגוע בכליות ולגרום לאנמיה, אלרגיות, ו dysbacteriosis.

צעצועים בהירים

© antefixus21/flickr © wintersoul1/flickr

בגיל הגן ילדים חוקרים את העולם סביבם ויש להם גישה חברותית כלפי הצעצועים שלהם. צבעים לא טבעיים, צלילים אלקטרוניים, ופרטים נוספים שהצעצועים מייצרים יכולים להוות השפעה רעה על חשיבה התפתחותית ולהשפיע על בניית האישיות של הילד: התנהגות אגרסיבית, פחדים, ודיכאון בגיל העשרה, כל אלה הן השלכות אפשריות.

3. בגדים חמים

© PROSami Keinänen/flickr © Jessica Merz/flickr

*ככל שהתינוק צעיר יותר כך ויסות החום שלו גרוע יותר. הוא חשוף להתחממות יתר והתקררות יתר. התחממות יתר מובילה לנוירוזה ובסופו של דבר עלולה לגרום למכת חום.

*יותר מדי בגדים חמים מונעים מהגוף לפתח תגובות הגנה כלפי שינויי מזג האוויר, אשר עלולים למחלות הקשורות לטמפרטורה ולמערכת חיסונית חלשה.

ביגוד צריך להיות עשוי מחומרים טבעיים שנותנים לנשום. תינוק מרגיש בנוח כאשר הבטן או החזה שלו יבש, וכפות הרגליים והידיים שלו ורודות וחמות.

2. מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים

© rosefirerising/flickr © Consumers Energy/flickr

*האור הכחול ממסכי הלד גורם נזק לרשתית, אשר עלול להוביל לניוון מקולרי. וזה עלול בסופו של דבר לגרום לקטרקט ועיוורון.

*כמשתמשים בסמארטפון או טאבלט, העולם האמיתי נמנע מהילד. הכישורים המוטוריים של הילד לא מתפתחים, ואין אינטראקציה עם העולם או אנשים נוספים. זה גורם לעיכוב התפתחותי של האונה קדמית אשר אחראית על הדיבור, אישיות, תקשורת וקבלת החלטות.

תנו לילד שלכם להשתמש במכשירים הללו לא יותר משעה אחת ביום. השתמשו בסמארטפונים וטאבלטים לגירוי המוח של הילד מעל גיל שנתיים. כמשתמשים בגאדג'טים, הילד צריך להיות באינטראקציה עם חברים או מבוגרים.

1. חגורת בטיחות

*לבישת החלק של החגורה שאמור להיות על הרגליים מעל הבטן כשאת בהריון עלולה לגרום נזק לתינוק במקרה של תאונה.

הניחו את החגורה כמה שיותר נמוך מתחת לבטן. נסי לשבת זקוף, מכיוון שהישענות קדימה תשים יותר מדי לחץ על התינוק. הכי טוב, אל תנהגי, אלא אם את חייבת: ההגה קרוב מדי לבטן, מה שעלול להיות קטלני אפילו במקרה של תאונה קלה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version