כולם אוהבים לגור בבית נקי, מסודר שתמיד מריח כמו עוגיות טריות

ויראלי

10 טריקים לניקוי הבית לאנשים עצלנים במיוחד

By john

April 17, 2022

כולם אוהבים לגור בבית נקי, מסודר שתמיד מריח כמו עוגיות טריות.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבל חלקנו לא התברכנו עם מוטיבציה לנקות. למרבה המזל, ישנם כמה טריקים שהופכים את כל עניין הניקיון הזה לקל הרבה יותר, אפילו עבור העצלנים ביותר שביניכם.

10 הטריקים למטה יעזרו לכם לנקות את הבית במהירות, ביעילות, בקלות, כך שלא תצטרכו לעשות יותר מדי עבודה, ועדיין ליהנות מסדר וניקיון.

1. זרקו הכל למדיח הכלים

טוב, אז לא הכל…אבל יש הרבה דברים בבית שאפשר לשים בבטחה במדיח הכלים – צעצועים, נעליים, כובעים, מברשות, ועוד.

2. נקו את המיקרוגל בקלות

הכניסו למיקרוגל כוס עם מים וחצי לימון (ניתן להוסיף גם קצת חומץ). הפעילו את המיקרו לכמה דקות או עד שהמים רותחים, ואז נגבו אותו עם מטלית. קל, מהיר, ובלי כימיקלים.

3. השתמשו בכיסויים לכיריים

אלו פשוט גאוניים. במקום לשפשף ולקרצף את כל הלכלוך שנוזל מהסירים, פשוט הניחו את הכיסויים האלה, והחליפו כשהם מלוכלכים.

4. השתמשו בנוזל להברקת רהיטים…על הכל!

נוזל להברקת רהיטים הופך את הכל למבריק ויפה – אתם יכולים להשתמש בו על המקרר, על שולחן הקפה, השידה..אבל היזהרו לא לרסס על הרצפה. אתם עלולים להחליק.

5. עטפו את מדפי המקרר עם ניילון נצמד

למה? מכיוון שאם תשפכו משהו, או שמשהו ינזול, אתם יכולים פשוט להוריד את הניילון, ולשים אחד חדש.

6. תנו לבלנדר לנקות את עצמו

הכנתם מילקשייק או שייק פירות טעים, אבל עכשיו צריך לנקות את הבלנדר…אל תנסו אפילו לקרצף אותו. פשוט שטפו עם מים, מלאו אותו במים חמים ונוזל כלים, לחצו על כפתור ההפעלה, ותערבבו את מי הסבון האלה עד שהבלנדר נקי. שטפו שוב במהירות עם מים כדי להוציא את הסבון, וזה הכל. הבלנדר שלכם נקי בלי מאמץ!

7. השתמשו בסבון נוזלי ולא בסבון קשה

למה? מכיוון שהסבון הקשה מכיל הרבה יותר שמנים ושומנים אשר נדבקים למקלחת או האמבטיה.

8. נקו את המזרן עם וודקה

שפכו וודקה לבקבוק ספריי ורססו על המזרן, האלכוהול בוודקה הורג את החיידקים הרבים שיש לכם (ויש לכם) על המזרן. אתם יכולים להוסיף שמן אתרי לבחירתכם לריח נעים.

9. נקו את מאוורר התקרה בקלות

עוד טיפ גאוני. במקום לנגב את מאוורר התקרה ולהסתכן שכל האבק יפול לכם על הפרצוף, פשוט תשימו ציפית של כרית על אחד הלהבים של המאוורר, לחצו עם הידיים משיני צידיו של הלהב, ומשכו את הציפית לכיוונכם. האבק יהיה כלוא בתוכה.

10. השתמשו בכיסוי לתחתית התנור

אתם חייבים לשים את התחתיות הללו לתנור, כי לנקות את התנור זו אחת המשימות הגרועות שיש.אתם תמיד יכולים לסמוך על אנשים עצלנים שימצאו את הדרך המהירה והקלה לעשות משהו, והטיפים למעלה לא יגזלו לכם זמן רב ולא תצטרכו להשקיע יותר מדי מאמץ.