היום גיליתי

השתמשו ב 2 מרכיבים בלבד כדי להקטין את הנקבוביות, ולהסיר שמנוניות יתר מהפנים

לאנשים רבים יש נקבוביות גדולות. והן מגיעות עם כל סוגי העור – שמנוני או יבש. אבל אלו עם אזור T שמנוני סובלים הכי הרבה. הנקבוביות סופגות את כל האבק והזיהום שבאוויר, וגורמות לפצעונים וגבשושיות בעור.

ניתן להבחין בגבשושיות הללו, ואנשים מנסים להסתיר או לטפל בהן עם מוצרי קוסמטיקה למיניהם שעולים הרבה כסף ולא תמיד יעילים. הנקבוביות חוזרות ונשארות לנצח, לכן היום אנו נספר לכם על כמה תרופות ביתיות שיכולות לטפל בנקבוביות הללו.

1. מיץ לימון וחלמון ביצה

ערבבו חלמון של ביצה עם מיץ לימון עד לקבלת משחה אחידה, ומרחו אותה על פנים נקיות. הטיפול הזה מסיר תאים מתים, שמנוניות ומקטין את הנקבוביות.

2. עגבנייה ומיץ לימון

הגיבו פירה משתי עגבניות. הוסיפו את מיץ הלימון וערבבו עד לקבלת משחה אחידה. חכו 15 דקות ואז שטפו את הפנים. החומציות של המרכיבים מסירים שמנוניות יתר מהנקבוביות.

3. מי ורדים, מלפפון ולימון

קלפו את המלפפון. קחו כף של מי ורדים וכמה טיפות של מיץ לימון. שפכו את התערובת על מטלית נקייה ומרחו על הפנים. השאירו 15 דקות, ולאחר מכן שטפו את הפנים.

4. מיץ אננס ומיץ לימון

ערבבו 2 כפיות מיץ אננס וכמה טיפות מיץ לימון. הכניסו מטלית נקייה למיץ, מרחו על הפנים, השאירו 10 דקות, ולאחר מכן שטפו את הפנים. האננס מכיל אנזימים אשר מכווצים את הנקבוביות. החומציות של הלימון מסירה את השמנוניות.

 5. שקדים ומיץ לימון

השרו במים כמה שקדים במהלך הלילה. יום למחרת, טחנו אותם למשחה. הוסיפו כף אחת של מיץ לימון וערבבו היטב. מרחו על הפנים, השאירו 15 דקות ולאחר מכן שטפו.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version