היום גיליתי

11 תרופות סבתא ביתיות ומוזרות שעובדות בצורה מושלמת

כשהייתי קטן, בן 3 או 4, סבלתי מביש מזל ונעקצתי על ידי עכביש. למרבה המזל, העקיצה לא הייתה נוראית ולא הייתי זקוק לטיפול בבית החולים. אבל זה בהחלט לא היה כיף.

אבל אם לומר לכם את האמת, מהר מאוד שכחתי מהכאב, ועד היום אני זוכר דבר אחד: התרופה הביתית המוזרה שאמא השתמשה בה, אותה היא למדה מאמא שלה, כדי להוריד נפיחות ולהקל בכאב.

זה אולי נשמע מוזר, אבל אני יכול לומר לכם ממקור ראשון שפרוסת תפוח אדמה על העקיצה עטופה בתחבושת אלסטית עובדת בצורה מופלאה! אחרי שישנתי עם זה כל הלילה, התעוררתי בבוקר כאילו לא קרה לי דבר.

המשיכו לקרוא וגלו עוד תרופות סבתא מדהימות שבאמת עובדות.

1. דלקת מפרקים

השרו צימוקים בג'ין במהלך הלילה, ואכלו אותם 10 צימוקים ביום. אל תדאגו, לא תשתכרו מזה, אבל הויטמינים שבענבים והתכונות האנטי-דלקתיות של הג'ין יסייעו להוריד את הנפיחות ולהקל בכאב.

2. ריח רע מהפה

במקום ללעוס מסטיק כדי לחפות על הריח הרע מהפה, קחו קצת סלרי או פטרוזיליה ותלעסו. זה ירענן את ריח הפה שלכם, וגם יעזור לעיכול!

3. כאב אוזניים

סחטו מיץ לימון על מקל אוזניים או כדור כותנה ומרחו בעדינות את פנים האוזן. זה יעזור להחזיר את האיזון ברמת ה pH וינטרל בקטריות מזיקות.

4. נשירת שיער

הרתיחו תה שבטבט (זנב סוס) או סרפד, שניהם מכילים כמויות גדולות של סיליקה, כימיקל אשר מחזק את רקמת השיער שעדיין נותר לכם. אך אל תצרכו זאת יותר מדי, מכיוון שלסיליקה יכולה להיות השפעה רעילה על הכליות אם צורכים אותה בכמויות גדולות.

5. בלות

הוספת בטטה לתפריט היומי תסייע לכן לתמוך בהורמונים שלכן עם הרבה ויטמין A ונוגדי חמצון, וזה יעזור גם להוריד את רמת הכולסטרול.

6. יבלות

מעכו ליקריץ אדום עם וזלין כדי להרגיע את היבלות, וזה בזכות המרכיבים דמויי האסטורגן המצויים בחטיף המתוק.

7. בחילות ומחלת נסיעה

ההרגשה הרעה רק גוברת כאשר אתם מתחילים לייצר יותר מדי רוק, משהו שהטנין שבזיתים עוזר לו מאוד.

8. דלקת בדרכי השתן

הוספת קצת אבקת סודה לשתייה לכוס מים תהפוך את שלפוחית השתן שלכם לאלקלית, אשר גורמת לכך שלבקטריות יהיה קשה יותר להתרבות.

9. בעיות עיכול

מרגישים נפוחים או ארוחה טובה? קחו את קינוחי האפרסק הללו המלאים באשלגן וסיבים ולא תדאגו בקשר לפתיחת הכפתור של המכנסיים שוב.

10. יבלות

אם תכסו את היבלת עם מסקינטייפ היא תיחנק תוך מספר ימים

11. עקיצות עכביש

כפי שציינו בתחילת הכתבה, זה משהו שיצא לי לחוות אותו. תפוחי אדמה לא רק יעזרו לכם נגד הגירודים, הם גם ישמרו שהעור שלכם לא יתייבש ויזדהם.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version