היום גיליתי

נסו את התרופה הביתית והטבעית הזו לטיפול בברונכיטיס ותעצרו את התקפי השיעול המעצבנים!

החורף כאן, ובתקופה הזו של השנה אנשים רבים סובלים ממחלות בדרכי הנשימה, כמו ברונכיטיס –  דלקת בקרום הסמפון, הצינור המחדיר אוויר מקנה הנשימה אל הריאות.

לפי מרפאת מאיו, דלקת סימפונות הוא תוצאה של מזג אוויר קר או זיהום בדרכי הנשימה. דלקת סימפונות יכולה להיות יחסית קלה, אבל היא עלולה להיות חמורה יותר ואפילו מסכנת חיים.

זה מה שאתם צריכים לעשות על מנת לטפל בברונכיטיס בבית.

1. מים. זה נשמע פשוט, אבל שתייה של כוס מים  אחת כל שעתיים יכולה לדלל את הליחה, ולפתוח את הסימפונות.

2. משחת אדים ביתית. השפעת הקירור של משחת אדים יכולה לחולל פלאים במקרה של ברונכיטיס. ד"ר אקס ממליץ להכין אחת בבית מ 1/4 כוס שמן זית, 1/2 כוס שמן קוקוס, 1/4 כוס שעוות דבורים מגורדת (אפשר למצוא בחנויות בריאות), 20 טיפות שמן אתרי מנטה, ו 20 טיפות שמן אתרי אקליפטוס. כדי להכין את התרופה הביתית, שפכו את שמן הזית, שמן הקוקוס ושעוות הדבורים לצנצנת זכוכית. חממו סיר עם 5 ס"מ מים על להבה בינונית. הניחו את הצנצנת בתוך הסיר. כאשר השמנים נמסים, ערבבו היטב. תנו לתערובת להתקרר והוסיפו את השמנים האתריים. העבירו לכלי אחסון, ושמרו במקום חשוך וקריר.

3. אדים. פשוט השענו מעל קערה של מים רותחים עם כמה טיפות שמן אתרי אקליפטוס או אורן. זה עובד מכיוון שהאקליפטוס הוא אנטי-בקטריאלי והוא מרכך את הליחה, כשהאורן הוא תרופה מכייחת שנפטרת מהליחה והנזלת.

4. פלפל אדום חריף. פלפל אדום חריף ותבלינים חריפים אחרים מדללים את הליחה בריאות ומובילים לשיעול בריא שמסייע לליחה לצאת מהסימפונות.

5. שמן אורגנו. לא רק לפיצהץ שמן אורגנו מומלץ מכיוון שהוא אנטי-בקטריאלי ומסייע לבריאות הסימפונות.

6. ג'ינג'ר, קינמון וציפורן. ג'ינג'ר ידוע ביכולת שלו להילחם בשפעת וצינון. ובתור מרכיב אנטי-דלקתי שמחזק את המערכת החיסונית, הוא נפלא לטיפול בברונכיטיס. מומלץ לשתות תה מ 1/2 כפית ג'ינג'ר טחון, קינמון וציפורן.

7. שום. תסמכו עלינו כאן. הרתיחו 3 שיני שום מקולפים וקצוצים בכוס אחת של חלב או מים ושתו לפני השינה. זה עובד מצוין מכיוון שהשום הוא אנטי-ויראלי כמו גם אנטיביוטיקה טבעית.

8. דבש. דבש סמיך ומרגיע מרגיש מצוין לא רק בגרון. הוא גם בריא מאוד עבורו. הוסיפו כפית דבש לתה חם או למה לימון חמים על מנת לטפל בהצטברות ליחה ובדלקת. חשוב! שימו לב שאתם קונים דבש אורגני טהור, ולא מוצר בטעם דבש.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version