היום גיליתי

נודל לשחייה הוא לא רק לבריכה! הנה 9 דרכים מעולות בהן אתם יכולים להשתמש בו בבית

נודל לשחייה אומנם מעוצב (וגם נקרא) לשימוש בבריכה, אך האמת היא שהוא שימושי מאוד גם ברחבי הבית. ניתן להשתמש בנודל לשחייה כדי לשמור על בטיחות הילדים בבית.

הנה כמה רעיונות. הרגישו חופשי להשתמש בהם כהשראה ותהיו יצירתיים!

כיסוי לקפיצים של הטרמפולינה

טרמפולינות מגיעות עם כיסויי פלסטיק שמתבלים מהר מאוד. זה משאיר את הקפיצים של הטרמפולינה חשופים, וזה עלול להיות מסוכן מאוד עבור ילדים קטנים וסקרנים.

כדי לשמור על הילדים, חתכו נודל לשחייה באורך הקפיץ, והשתמשו בו כדי לכסות אותו.

איקס-מיקס-דריקס ענק!

הפכו את נודל השחייה לצורות שונות. ואז בעזרת טייפ, הכינו את לוח המשחק. עכשיו אתם יכולים לשחק איקס-מיקס-דריקס עם הילד על רצפת הבית. זה הרבה יותר אינטראקטיבי כך.

מעצור לדלת, שומר על האצבעות

האם סגרתם פעם את הדלת על האצבעות שלכם? זה קרה לכולנו, וזה בהחלט יקרה לילדים שלכם אם הם לא נזהרים.

כדי לשמור על האצבעות שלהם, חתכו חתיכה קטנה של נודל לשחייה וחברו אותה לקצה הדלת. היא תשמור על האצבעות של הילדים, ותמנע מהם לנעול את עצמם בטעות בתוך החדר.

מתגלגלים מקצה המיטה?

אם הילדים שלכם לומדים לישון במיטה רגילה בפעם הראשונה, יש סיכוי שהם יתגלגלו למטה. שמרו על הקטנטנים בעזרת מעקה למיטה מנודל לשחייה!

אוניברסיטה לתינוק

אתם יכולים להכין אוניברסיטה לתינוק משלכם בעזרת נודל לשחייה. זה יספק בידור אינסופי לכל תינוק ותינוקת!

קיר מים

זמן אמבטיה יהיה כיף בהרבה לילדים שלכם עם קיר המים המגניב הזה. חברו משפך לכמה נודל לשחייה באורכים שונים. ואז חברו אותם לקיר. עכשיו הילד שלכם ישחק איתם בזמן שהוא עושה אמבטיה.

משענת לרגליים ברכב

במקום לתת לרגליים של הילדים שלכם להיות תלויות באוויר בזמן שהוא יושב בכיסא הרכב, הכינו להם משענת לרגליים בעזרת נודל לשחייה. חתכו נודל לשחייה ברוחב של הכיסא, ואז העבירו דרכו רצועה וחברו אותה משני הצדדים של הכיסא.

אתם אוהבים משענת לרגליים, למה שהילד שלכם לא יאהב?

בטיחות בעגלת הקניות

אם הילדים שלכם אוהבים לשחק עם הידיות של עגלת הקניות, אז שמרו עליהם מפני חיידקים ובקטריות בעזרת עטיפה של הידית עם נודל לשחייה.

אתם יכולים גם להכין ממטרת DIY מגניבה מנודל לשחייה לקראת הימים החמים!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version